شناسهٔ خبر: 6842 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اعلام آمادگی سازمان راهداری برای توسعه همكاری با اتاق بازرگانی

داوود کشاورزیان ​در پي انتخاب رييس جديد اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزی تهران، رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌ای آمادگی اين سازمان را برای توسعه همكاری بيش از پيش با اتاق بازرگاني برای ارتقای بخش حمل و نقل جاده‌ای اعلام كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، داود كشاورزيان با ارسال پيامي به مسعود خوانساري، از وي به عنوان مدير با تجربه و داراي تجربه مديريت در بخش دولتي و خصوصي، به ويژه در بخش حمل و نقل جاده‌اي ياد كرد و اين فرصت، را تحولی در توسعه و تعميق همكاري با پارلمان بخش خصوصي، شناخت نيازها، و اتخاذ رويه‌هاي منطقي براي توسعه خدمات و صنعت دانست.

كشاورزيان ابراز اميدواري كرد با تعامل بيش از پيش و سازنده اتاق بازرگاني با بخش حمل و نقل جاده‌اي، زمينه تعامل و توسعه اين بخش و همگرايي تنگاتنگ بخش دولتي و خصوصي ارتقاء يابد.

 مسعود خوانساري طي سال‌هاي ۷۶ تا ۸۴ به مدت هشت سال در سمت معاون وزير راه و شهرسازي و رياست سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي را برعهده داشت و پس از آن نيز با ورود به پارلمان بخش خصوصي، سال‌ها در سمت رئيس كميته  حمل و نقل اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي تهران ايفاي نقش مي‌كرد./

نظر شما