شناسهٔ خبر: 84184 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان خبر داد

عمده افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن در سال ۱۴۰۰/ واریز نشدن وجه اولیه از سوی متقاضیان مسکن ملی به معنای انصراف است

محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه عمده افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن در ۱۴۰۰ انجام می شود، گفت: کسانیکه در مهلت تعیین شده نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه اقدام نکنند جزو انصراف‌دهندگان و حذفی‌های طرح اقدام ملی مسکن به شمار می‌روند.

محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن با اعلام اینکه عمده افتتاح‌های طرح در سال ۱۴۰۰ انجام می شود، از برخی افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن در هفته دولت خبر داد.

به گفته وی، افتتاح برخی واحدهای باقیمانده مسکن مهر در حدود ۳۸ هزار واحد و همچنین طرح اقدام ملی مسکن بخشی از برنامه های هفته دولت در بخش مسکن است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، گفت: تعیین تکلیف ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در استان ها انجام شده است و افرادی که فرم ج آنها قرمز بوده و عدم مالکیت آنها محرز شناخته شده است به چرخه اقدام ملی مسکن باز می‌گردند.

محمودزاده تصریح کرد: تا پایان شهریور، تکلیف تمامی ثبت‌نام شدگان طرح اقدام ملی مسکن تعیین می شود. بدین معنا افرادی که واجد شرایط واقعی هستند در این طرح باقی می‌مانند و رد صلاحیت شده ها در صورتیکه نتوانند مدارک مستدلی ارایه کنند از این گردونه خارج خواهند شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: افرادی که تایید شرایط نهایی شده و نسبت به واریز وجوه اعلام شده به بانک برای افتتاح حساب اقدام ملی، اقدام می‌کنند در پروژه می‌مانند. بدین معنا، کسانیکه در مهلت تعیین شده نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه نیز اقدام نکنند جزو حذف شدگان طرح اقدام ملی مسکن به شمار می‌روند.