شناسهٔ خبر: 84841 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن فارس خبر داد

اتمام تعمیرات ۱۳۴۲ واحد مسکونی سیل‌زده شوشتر/توزیع ۱۸۷۹۴۰ کیسه سیمان رایگان بین سیل‌زدگان شهرستان

بازسازی مدیرکل بنیاد مسکن فارس آمار بازسازی‌های واحدهای مسکونی سیل‌زده شهرستان شوشتر را به عنوان ستاد معین بازسازی آن شهرستان، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عطاالله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن فارس، آمار عملکرد آن ستاد را در بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده شهرستان شوشتر در استان خوزستان به عنوان ستاد معین آن شهرستان، اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس با اعلام اینکه در شهرستان شوشتر در استان خوزستان، تعداد کل واحدهای خسارت دیده ۲هزار و ۶۴۲ واحد بوده که از این تعداد، ۹۰۰ واحد احداثی و یکهزار و ۳۴۲ واحد تعمیراتی شناسایی شدند، گفت: تاکنون با احتساب معیشتی ها ۴ هزار و ۳۶۳ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند که بانک های عامل با ۴ هزار و ۱۹۲ نفر عقد قرارداد کردند.

زمانی از اتمام تعمیرات تمامی واحدهای سیل زده خبر داد و روند بازسازی واحدهای احداثی را بدین شرح اعلام کرد: آواربرداری ۲۱۵ واحد، پی کنی یکهزار و ۱۱۸ واحد، اجرای فوندانسیون یکهزار و ۱۰۸ واحد، اجرای اسکلت یکهزار و ۱۰۸ واحد، اجرای سقف یکهزار و ۵۹ واحد، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی یکهزار و ۸۷ واحد.

وی همچنین از توزیع ۱۸۷ هزار و ۹۴۰ کیسه سیمان رایگان بین سیل زدگان شهرستان شوشتر خبر داد.