شناسهٔ خبر: 85666 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل:

۲۵۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در مشگین شهر اجرا می‌شود

اردبیل 7-7 معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان مشگین شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( اردبیل )، یوسف باقرزاده معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه شورای مسکن شهرستان مشگین شهر که با حضور فرماندار و شهردار شهرستان مشگین شهر در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اعلام این مطلب اظهار داشت: در فاز اول برای طرح اقدام ملی مسکن شهرستان مشگین شهر زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع جهت احداث۲۵۰ واحد مسکونی اختصاص می یابد.

وی به آغاز طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان مشگین شهر اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح بزودی در شهرستان مشگین شهر وارد مرحله طراحی و اجرا قرار می گیرد.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل به کمبود زمین دولتی در شهرستان مشگین شهر اشاره و افزود : با توجه به پیگیری های بعمل آمده مشکل زمین در فاز اول طرح حل گردیده و نسبت به تامین زمین برای اجرای این طرح در فاز دوم با پیگیری های لازم مشکل کمبود زمین مرتفع خواهد گردید.

گفتنی است؛  اجرای طرح اقدام ملی مسکن با واگذاری زمین بصورت رایگان از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در شهرهایی با جمعیت بالای ۱۰۰ هزار نفر از طریق راه و شهرسازی استان و در شهرهایی با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر از طریق بنیاد مسکن اجرایی خواهد شد.