شناسهٔ خبر: 85772 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان اداری فرمانداری فامنین

بازدید از فامنین 2 جلسه شورای هماهنگی توسعه پایدار و کمیته برنامه ریزی شهرستان فامنین با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل راه و شهرسازی استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان در محل مدرسه فرزانگان فامنین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان ( همدان)، داریوش حسینیدر این جلسه با تأکید بر پیشرفت ۷۰ درصدی سایت اداری فرمانداری فامنین، مطرح کرد: برای تکمیل این پروژه حداقل ۱۵ میلیارد بودجه نیاز است که با عنایت به سفر نوبخت معاون رئیس جمهور و همچنین پیگیری های حاجی بابائی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، میزان  ۵ میلیارد به این پروژه در سالجاری اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین برای دیوار کشی محوطه فرمانداری فامینن نیز پیمانکار مشخص شد.

حسینی با اشاره به بررسی مشکلات مساکن مهر ۳۳۸ واحدی فامنین در این جلسه بیان کرد: مقرر شد شهردار شهر برای تمدید پروانه ساختمانی اقدام نماید.

وی در رابطه با پروژه مراد بلاغی  یادآورشد:  از آنجا که میزان تخصیص این پروژه پایین بوده با پیگیری های مشترک این اداره کل و نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ، پروژه در سالجاری از اعتبار خوبی برخوردار شده و اکنون فعال است.

حسینی با اشاره به اینکه  مسیر اصله به کاج در حال تشریفات برگزاری تجدید مناقصه است، خاطرنشان ساخت: در این جلسه رمپ و لوپ های پل جهان آباد ( راه دسترسی فامنین به آزاد راه ) مورد بررسی قرار گرفت.