شناسهٔ خبر: 88024 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس و هفته حمل و نقل انجام می گیرد

برگزاری تورهای دوچرخه سواری و کوهنوردی برای کارکنان و شرکت های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی

دوچرخه سواری مدیرکل اداره کل خدمات، پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی از برگزاری دو تور دوچرخه سواری و کوهنوردی به مناسبت هفته حمل و نقل برای کارکنان این وزارتخانه و کلیه شرکت های زیرمجموعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، اداره کل خدمات، پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد به مناسبت هفته راهداری و حمل و نقل از تاریخ ۷ لغایت ۱۳ دی ماه سال جاری برنامه تور دوچرخه سواری بوشهر – آبادان (یادمان شهدای شلمچه) را به میزبانی ادارات کل راهداری و حمل و نقل استان های بوشهر و خوزستان برگزار کند.

در این خصوص مهدی امیدی، مدیرکل اداره کل خدمات، پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی به یک برنامه دیگر به مناسبت این هفته اشاره داشت و گفت: به همین مناسبت برنامه دیگر در نظر گرفته شده برای گرامیداشت چهلمین سال حماسه دفاع مقدس و هفته حمل و نقل، صعود به قله پازنان بوشهر (بیرمی) با ارتفاع ۱۹۶۰ متر از سطح دریا است. 

وی ادامه داد: این کوه در منطقه خائیز استان بوشهر قرار گرفته و قرار است این برنامه به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در روزهای ۴ و ۵ دی ماه سال جاری انجام گیرد. 

در همین خصوص برنامه و شرایط تور دوچرخه سواری را اینجا و برنامه کوهنوردی را اینجا مشاهده کنید.