شناسهٔ خبر: 93245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی فارس؛

روابط عمومی آیینه تمام نمای عملکرد سازمانها و مجموعه ها است

تقدیر از روابط عمومی راه و شهرسازی فارس1.JPG مدیرکل راه و شهرسازی فارس در دیدار صمیمانه با کارکنان اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی انجام شد گفت: روابط عمومی عامل پویایی و آیینه تمام نمای عملکرد سازمانها و مجموعه ها است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، مدیرکل راه و شهرسازی فارس در دیدار صمیمانه با کارکنان اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی انجام شد گفت: روابط عمومی عامل پویایی و آیینه تمام نمای عملکرد سازمانها و مجموعه ها است.

جعفر زاهدی افزود: روابط عمومی هنر بسیار ارزنده ای است که در تمام مجموعه های اداری، خصوصی و یا حتی در زندگی فردی و در راستای برقراری تعامل مطلوب با دیگران به کار می آید و تجربیات نشان داده که اگر برقراری ارتباط بین انسان ها و موسسات مختلف با پیروی از قواعد و اصول معینی انجام نشود، دستیابی به اهداف مورد نظر بعید خواهد بود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و بحران  های مالی که در کشور وجود دارد خاطر نشان ساخت: با توجه به مشکلات اقتصادی و بحران مالی اکثر پروژه ها در حوزه های مختلف فعال هستند و روابط عمومی توانسته در انعکاس فعالیت های مجموعه راه و شهرسازی به افکار عمومی جامعه با تلاش خود رسالت خویش را به خوبی انجام دهد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اضافه کرد: بر کسی پوشیده نیست که امروزه سازمان های دولتی و غیر دولتی در رابطه با نوع فعالیت خود نیازمند پشتیبانی و حمایت مردم هستند و جلب افکار عمومی و نفوذ بر قلب و دل انسان ها جزیی از کارهای اساسی روزانه آنها به شمار می آید و نقش روابط عمومی در این مهم از اهمیت خاصی برخوردار است.