شناسهٔ خبر: 94227 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال تاکنون صورت پذیرفت؛

جابه جایی بیش از ۵ هزارتن کالا در شهرستان گرمی

کالا و کامیون.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گرمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزارو ۳۷۶ تن کالا و بار از این شهرستان جابه جا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، صدیف فرمان در بازدید از شرکت های حمل و نقل گرمی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزارو ۳۷۶ تن کالا و بار از این شهرستان جابه جا شده و ۶۷۸ برگ بارنامه نیز به همین منظور صادر شده است.

عضو شورای اداری شهرستان گرمی تصریح کرد: در ۲ ماه گذشته ۵ هزارو ۱۴۹ نفر مسافر نیز توسط۱۱۱ دستگاه انواع ناوگان عمومی مسافری از این شهرستان جابه جا شده اند.

وی از تجدید خط کشی ۴۴ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان گرمی خبر داد و گفت: عملیات احداث و بهسازی راه ۱۰ روستا به طول ۱۵ کیلومتر درحال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی تیغ زنی وحریم زنی ۳۵کیلومتر از راه های روستایی و شنی، لایروبی، تنقیه و درایواسیون پل ها به تعداد ۵۵ دستگاه در راه اصلی، فرعی و روستایی، علف زنی اطراف تابلوها در کلیه محورها برای بهبود دید راننده و بازدید مستمر از پایانه های مسافربری در جهت رعایت دستور العمل های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را از اقدامات مهم راهداران عنوان کرد.

فرمان با اشاره به اجرای طرح راهداری محوری خاطرنشان کرد: در قالب این طرح اکیپ های راهداری طرح های مختلفی هم چون تیغ زنی و پاکسازی سطح راه ، کانال ها و حریم ها، رنگ آمیزی پایه تابلوها، شستشوی مستمر علائم، تعمیر چراغ های چشمک زن و سیستم روشنایی محورها، باز کردن آبچکان پل ها و پاکسازی روی پل، جلوگیری از تجاوز به حریم، تعمیر، تعویض، اصلاح و نصب انواع تابلوها و علائم را به طور مستمر انجام می دهند.

وی گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی مسئولیت نگهداری ۸۹۳ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد که از این مقدار ۸۹ کیلومتر راه اصلی ، ۸۷کیلومتر راه فرعی ، ۳۵۸کیلومتر راه روستایی آسفالته و ۱۸۸کیلومتر راه شوسه و ۱۱۵ کیلومتر راه خاکی و  ۴۵کیلومتر راه مرزی است.