شناسهٔ خبر: 94427 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، مهر تاییدی بر مقبولیت نظام اسلامی است

Screenshot_۲۰۲۱۰۶۱۷-۱۴۵۲۵۴_Instagram.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اعلام کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، مهر تاییدی بر مقبولیت نظام اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اعلام کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، مهر تاییدی بر مقبولیت نظام اسلامی است.

وی افزود: این بار هم پرشورتر از گذشته با تدبیر و تحقیق پای صندوق‌های رای خواهیم آمد اصلح را انتخاب و نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب خواهیم کرد، این خواسته امام رهبری و شهدای ماست.  

دلخواه گفت:در واقع شرکت مردم در انتخابات به منزله مقبولیت اصل نظام نزد آنها می باشد، چرا که اگر نظام را قبول نداشته باشند، شرکت در انتخابات را هم امری بیهوده می دانند.

دلخواه عنوان کرد: از طرف دیگر شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح پشتوانه ایست برای مسئولی که به سمتی گماشته شده است، به این علت که وی با دلگرمی و احساس مسئولیت بیشتر در مقامی که قرار می گیرد، وظیفه خود را  انجام خواهد داد، پس تقویت نظام و جایگاه های مسئولین با شرکت در انتخابات رقم می خورد.

وی گفت: برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری شهروندان، نقش بسیار مهمی در تثبیت پایه‌های مردم سالاری دینی و نظام جمهوری اسلامی دارد و حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه‌های دشمنان را خنثی می کند.