شناسهٔ خبر: 96454 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

٧٥٠ کیلومتر از مقاطع ضروری جاده‌ های خوزستان خط‌کشی شد

خط کشی محور مواصلاتی زاهدان -کوله سنگی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ٧٥٠ کیلومتر خط‌کشی در مقاطع ضروری و پرحادثه استان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، محمد جولانژاد اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ٧٥٠ کیلومتر خط‌کشی در مقاطع ضروری و پرحادثه استان با اعتباری بالغ بر ٣٧ میلیارد ریال و با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در رفت و آمد انجام شده است.

وی خط‌کشی را از مهمترین عوامل برای ایمنی جاده‌ها دانست و افزود: این اداره کل به منظور تامین ایمنی محورهای استان، اقدامات درخور توجهی در بحث خط‌کشی محورها در دستور کار خود داشته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: سال گذشته ٤٢٠٠ کیلومتر از جاده‌های استان در مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی خط کشی شد.

جولانژاد گفت: احیای خط‌کشی در محورهای مواصلاتی استان با اولویت محورهای شریانی در دستور کار این اداره است لذا بیشتر محورهای شریانی و اصلی استان سال گذشته خط‌کشی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به تلاش‌های فراوان انجام پذیرفته توسط عوامل راهداری استان سعی شده در هیچ یک از محورهای شریانی و اصلی استان مشکلی از بابت خط‌کشی مشاهده نشود.