شناسهٔ خبر: 96473 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان:

واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل برون شهری ایلام در حال انجام است

بنارد-واكسن مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون برای رانندگان و فعالان حمل ونقل عمومی کالا و مسافر فعال است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری ایلام)، نورالله دلخواه اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، اسامی واجدان شرایط در سامانه http://salamat.gov.ir ثبت و  افراد ثبت نام شده، مجاز به دریافت واکسن بدون شرایط سنی هستند.

وی افزود: امکان ثبت نام واکسن کووید ۱۹ و نوبت دهی تنها برای رانندگان حمل و نقل عمومی که کارت هوشمند فعال دارند امکان پذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام عنوان کرد: واکسیناسیون براساس اولویت بندی شرایط کاری صورت می گیرد و کلیه رانندگان، متصدیان و کارمندان دفاتر شرکت های حمل و نقل، پرسنل حمل و نقل  جزو گروه بندی قرار گرفته و در روزهای آینده واکسینه خواهند شد.

وی با ابراز رضایت از روند واکسیناسیون رانندگان بخش برون شهری، اعلام کرد: رانندگان از قشرهای آسیب‌پذیر جامعه هستند که در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند و واکسیناسیون این قشر می‌تواند نقش بسزایی در ایمن سازی آنها و در نتیجه عدم کندی و رکود در صنعت حمل و نقل را ایفا کند.

دلخواه خاطر نشان کرد: با توجه به روند صعودی ابتلای رانندگان حمل و نقل عمومی به ویروس کرونا، واکسیناسیون ۷ هزار راننده در ایلام انجام می شود.