نمایش همه
  • خیراله خادمی ۱۳۹۶-۰۱-۰۳ ۰۹:۱۹

    معاون وزیر راه و شهرسازی:

    شاهد اتفاقات ویژه‌ای در ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل برای سال ۹۶ و ۹۷ خواهیم بود

    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل با بیان اینکه «حداکثر تا سال ۹۶، این ۵ استان به شبکه ریلی کشور متصل خواهند شد» گفت: در مجموع زیرسازی و روسازی، پیشرفت فیزیکی این ۵ محور حدود ۷۵ درصد است. طول این محورها حدود هزار کیلومتر است که ۵۹۱ کیلومتر آن جزو طرح‌های اقتصاد مقاومتی است و تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری خواهد رسید و مردم می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

  • مانور ۱۳۹۶-۰۱-۰۳ ۰۹:۱۷

    در استان یزد برگزار شد:

    اجرای مانور آمادگی نوروزی دستگاه‌های امدادی استان یزد

    مانور آمادگی دستگاه‌های امدادی استان یزد جهت استقبال از مسافران نوروزی در فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد.

  • علی بیت اللهی ۱۳۹۶-۰۱-۰۳ ۰۹:۱۵

    شباهت حادثه پلاسکو با ماجرای باخت کاسپاروف

    علی بیت‌اللهی*: ماجرای رخداد پلاسکو و مجموعه علل و عواملی که موجب بروز حادثه شد، بی مشابهت به ماجرای باخت کاسپاروف نیست. موضوعات بسیار ساده و پیش پا افتاده، حوادث بس سهمگین به بار می‌آورند که در پی آن انبوه محققان و مسئولان مشغول مدلسازی و تحقیق و پژوهش و تفتیش و جست‌وجو و بازدید و کشف راز و رمزهای علل و چگونگی‌ها می‌شوند، حال آنکه علل پدیده همین‌هایی هستند که الان هم جلوی چشمانمان هستند، مسائلی ساده که حوادثی خیلی تلخ خلق می کنند.

  • مجید شارقی ۱۳۹۶-۰۱-۰۳ ۰۹:۱۳

    شارقی در گفتگو با پایگاه خبر اعلام کرد:

    گشت‌های نوروزی جهت خدمات‌دهی به مسافرین در استان مرکزی/ معرفی جاذبه‌های گردشگری استان

    مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان مرکزی از انجام گشت‌های نوروزی جهت خدمات‌دهی به مسافرین در استان مرکزی خبر داد و گفت: کشیک‌های نوروزی برای بازدید شبانه‌روزی مشخص شده‌اند که از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه آماده‌باش خواهند بود.

  • گردشگری ۱۳۹۶-۰۱-۰۳ ۰۹:۰۷

    آشنایی با جاذبه‌های گردشگری استان سمنان

    استان پهناور سمنان با جاذبه های طبیعی و تاریخی کم نظیر و با اقلیمی متنوع آب و هوایی سالانه به ویژه در تعطیلات نوروزی و تابستانی پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر داخلی و خارجی است.