طرح اقدام ملی مسکن

کل اخبار:851

  • سیدمحسن فاضلیان ۱۳۹۸-۰۵-۲۰ ۱۲:۵۴

    مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک مسکن اعلام کرد:

    انتشار مرحله دوم اوراق رهنی در انتظار مجوزهای بانک‌مرکزی است

    فاضلیان با بیان اینکه مهم‌ترین گلوگاه زنجیره تولید مسکن در شرایط فعلی تامین مالی است، گفت: مرحله دوم انتشار اوراق رهنی به مبلغ هزار میلیارد تومان نیز هنوز در بانک مرکزی متوقف شده و لازم است بانک مرکزی پس از بررسی‌های لازم سریع‌تر نسبت به ارایه مجوزهای تامین مالی اقدام کند.

  • سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی مسکن ۱۳۹۸-۰۵-۱۹ ۱۴:۴۲

    سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی مسکن برگزار شد/ احداث ۱۵۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی با حضور رییس‌جمهوری همزمان با عیدغدیر آغاز می‌شود

    گزارش پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن، پایش عملکرد مسکن مهر از طریق سامانه کنترل پروژه مسکن مهر و اقدامات و برنامه‌های انجام‌شده در خصوص اجرای مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکن همزمان با عید غدیر خم در سیزدهمین نشست شورای هماهنگی مسکن با تصویب پیوست کلیات تبلیغات و اطلاع‌رسانی در خصوص طرح اقدام ملی به ریاست وزیر راه و شهرسازی، بررسی شد.

  • نبیان ۱۳۹۸-۰۵-۱۳ ۱۰:۰۴

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد؛

    همزمان با عید سعید غدیر عملیات اجرایی طرح اقدام ملی در سراسر کشور آغاز خواهد شد / گام بلند وزارت راه و شهرسازی در پیشبرد طرح اقدام ملی

    علی نبیان در حاشیه سفر به استان کردستان گفت: در طرح اقدام ملی ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید ، ۱۰۰ هزار واحد در قالب پروژه‌های باز آفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجراء خواهد شد که همزمان با عید سعید غدیر عملیات اجرائی آن در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

  • روزبه ظهیری ۱۳۹۸-۰۵-۰۸ ۰۹:۵۰

    مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن خبر داد؛

    جزئيات ساخت ۲۵۰۰ واحد مسكوني طرح اقدام ملي /آمادگی برای تولید ۱۰ هزار واحد مسکونی در سال

    مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن ضمن اعلام آمادگی گروه سرمایه‌گذاری مسکن برای افزایش ظرفیت سالانه تولید واحد مسکونی به ۱۰ هزار واحد مسکونی، از افتتاح چندین پروژه مسکونی این گروه در ذیل طرح اقدام ملی همزمان با عید سعید غدیر در بافت فرسوده و سایر بافت‌ها، خبر داد.

  • آرم اقدام ملی 3 ۱۳۹۸-۰۴-۲۹ ۰۸:۵۶

    اقدام ملی رونق توليد مسكن - بخش دوم

    اقدام عملی و اختصاص زمین برای تولید مسکن در قالب اقدام ملی یکی از شرط‌های مهم برای انجام این طرح ملی در کشور است. از آنجا که در مصوبه‌های مختلف محوریت اختصاص زمین برای این طرح به‌عهده سازمان ملی زمین و مسکن قرار گرفته است، ‌رئیس جمهوری هم به همه دستگاه‌های کشور ابلاغ کرد همه زمین‌های خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند، تا آن‌ها را برای تولید مسکن واگذار کنند. بیش‌ترین بخش از قیمت تمام شده‌ برای تولید مسکن مربوط به زمین است و از آنجا که دولت برای کنترل بازار مسکن و رونق آن وارد شده است، با اختصاص زمین‌های دولتی برای ساخت به بخش خصوصی و دیگر اقداماتی که در این طرح برای کاهش قیمت تمام شده انجام شده است، می‌توان امیدوار بود که از بحران که به‌وجود آمده در یک سال اخیر گذر کند و شاهد آرامش در بازار مسکن باشیم.

  • اقدام ملی ۱۳۹۸-۰۴-۲۶ ۱۱:۵۷

    اقدام عملی برای اقدام ملی

    اقدام عملی و اختصاص زمین برای تولید مسکن در قالب اقدام ملی یکی از شرط‌های مهم برای تحقق این طرح ملی در کشور است. از آنجا که در مصوبه‌های مختلف محوریت اختصاص زمین برای این طرح به‌عهده سازمان ملی زمین و مسکن قرار گرفته است، ‌رئیس جمهوری هم به همه دستگاه‌های کشور ابلاغ کرد همه زمین‌های خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند تا آن‌ها را برای تولید مسکن واگذار کنند. بیشترین بخش از قیمت تمام شده‌ برای تولید مسکن مربوط به زمین است و از آنجا که دولت برای کنترل بازار مسکن و رونق آن وارد شده است، با اختصاص زمین‌های دولتی برای ساخت به بخش خصوصی و دیگر اقداماتی که در این طرح برای کاهش قیمت تمام شده انجام شده است، می‌توان امیدوار بود که بحرانی که در یک سال اخیر در موضوع مسکن به‌وجود آمده است گذر کند و شاهد آرامش در بازار مسکن باشیم.

  • رضا فرهادزاده ۱۳۹۸-۰۴-۱۷ ۱۴:۴۰

    مدیرعامل شركت عمران شهر جدید شيرين شهر:

    اختصاص ۲۰۰ هکتار زمین برای ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در "شیرین‌شهر" / منازل ویلایی در سه محله ساخته می‌‌شود

    رضا فرهادزاده از اختصاص حدود ۲۰۰ هکتار زمین در سه محله این شهر جدید برای ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی خبر داد.

  • طرح اقدام ملی ۱۳۹۸-۰۴-۱۷ ۱۳:۳۷

    نگاه جدی وزیر راه و شهرسازی به اقدام ملی مسکن

    خردادماه سال جاری محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طرح اقدام ملی را در صحن علنی مجلس تشریح کرد، طرح اقدام ملی طرح ضربتی وزارت راه و شهرسازی است که برای ساماندهی به وضعیت مسکن پس از چند ماه از حضور وزیر راه و شهرسازی مطرح شد و امروز شاهد آن هستیم که از ۴۰۰ هزار واحد مسکونی که قرار است در این طرح ساخته شود، ساخت نزدیک به ۱۵۰ هزار واحد آن شروع شده است.

  • طرح اقدام ملی/ پرونده ۱۳۹۸-۰۴-۱۵ ۱۵:۴۴

    نگاه مجلس به طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن

    در سال‌های اخیر روند تولید مسکن در کشور شیب کاهشی داشته است و این موضوع در کنار دیگر موضوعات اقتصادی باعث افزایش قیمت مسکن در دو سال گذشته شد. محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پس از به‌دست گرفتن سکان این وزارتخانه از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن خبر داد. بر اساس این طرح وزارت راه و شهر سازی ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را تا پایان سال ۱۳۹۹، تولید و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی از این طرح در شهر‌های جدید خواهد بود، ۱۰۰ هزار واحد آن در بافت‌های فرسوده شهری و ساخت ۱۰۰ هزار واحد دیگر آن به‌عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

  • عباس مصطفوی ۱۳۹۸-۰۳-۲۸ ۱۲:۵۰

    زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید سهند تامین و کارگاه تجهیز شده است/ ساخت سه هزار واحد در فازهای دو، سه و چهار سهند

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از تامین زمین مورد نیاز ساخت سه هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی خبر داد.

  • مسکن ۱۳۹۸-۰۳-۲۰ ۱۱:۰۱

    اقدام ملی مسکن؛ طرحی برای رونق‌بخشی و به جریان انداختن تولید مسکن

    "طرح اقدام ملی مسکن" یکی از جدی‌ترین برنامه هایی است که وزارت راه و شهرسازی به منظور تعادل بخشی به عرضه و تولید مسکن در دست انجام دارد. طرحی که می تواند در کنار سایر گزینه های این وزارتخانه، تولید مسکن را به جریانی پایدار تبدیل کند.