نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن

کل اخبار:162

  • نبیان-هفته دفاع مقدس ۱۳۹۸-۰۷-۰۲ ۰۹:۲۷

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

    یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است

    علی نبیان در مراسم تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس با بیان اینکه از جان‌شان گذشتند تا کشور به امنیت و آرامش برسد، گفت: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام آیین و مرامی را بنیان نهادند که به‌عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان‌ها و مسائل دیگر را تحت شعاع قرار داد.

  • علی نبیان ۱۳۹۸-۰۷-۰۱ ۰۸:۲۴

    پیام مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن به‌مناسبت هفته دفاع مقدس؛

    دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین ایران است

    علی نبیان در پیامی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس نوشت: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

  • نبیان ۱۳۹۸-۰۶-۱۷ ۱۷:۵۲

    با دستور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

    بافت ناکارآمد شهری استان سمنان ساماندهی می‌شود

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر عزم این سازمان در اتمام مسکن‌های مهر بدون مشکلات حقوقی تا پایان سال جاری در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، دستور بررسی‌های لازم برای ایجاد شرایط مناسب برای تهاتر مسکن‌های مهر باقیمانده شهر سمنان با زمین‌های بافت فرسوده این شهر را صادر کرد.

  • سازمان ملی  تودیع و معرفه ۱۳۹۸-۰۶-۱۷ ۱۰:۴۷

    با حکم مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن؛

    علی غلامپور آهنگر سرپرست اداره کل امور مالی و ذی‌حسابی سازمان ملی زمین و مسکن شد

    علی غلامپور آهنگر با حکم علی نبیان، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، به‌عنوان سرپرست اداره کل امور مالی و ذیحسابی این سازمان منصوب شد.

  • علی نبیان ۱۳۹۸-۰۶-۱۶ ۱۶:۴۵

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن؛

    مسکن مهر کرمانشاه تا پایان آبان به متقاضیان تحویل داده‌می‌شود

    علی نبیان در سفر به استان کرمانشاه از پروژه مسکن مهر اسلام‌آباد غرب و سرپل ذهاب که در زلزله سال ۹۶ این استان آسیب دیده‌بودند، بازدید کرد و گفت: تاکنون از مجموع ۸۰۰ واحد از پروژه اسلام‌آباد غرب ۸۰ واحد به‌طور کامل تکمیل شده و به متقاضیان تحویل داده شده و بقیه واحدها طبق زمان‌بندی تعیین شده تا پایان آبان ماه امسال به متقاضیان تحویل داده‌می‌شود.

  • مراسم آغاز احداث ۱۱۰ هزار واحد مسکونی از طرح اقدام ملی ۱۳۹۸-۰۶-۱۳ ۱۲:۴۲

    پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش می دهد:

    اتصال متقاضیان صندوق یکم به طرح اقدام ملی تولید مسکن / آماده‌سازی ۱۰۰۰ هکتار توسط سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه طرح اقدام ملی / کلنگ زنی ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی دیگر در ۳ ماه آینده در تهرانسر

  • علی نبیان ۱۳۹۸-۰۶-۱۲ ۱۵:۰۲

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن؛

    سهم دولت و سازنده در طرح‌های مشارکتی در هر پروژه متفاوت است

    علی نبیان در خصوص قراردادهای مشارکتی و صحبت‌هایی که درباره سهم دولت و سازندگان مطرح شده بود، گفت: هر پروژه نسبت به پروژه دیگر صددرصد متفاوت است، برای مثال زمینی که در نقطه‌ای از یک شهر با زمین دیگری در همان شهر از نظر ارزش ریالی تفاوت دارد، به‌طور طبیعی ساخت و سازی که در آن زمین‌ها صورت می‌گیرد متفاوت است، در نقطه‌ای ارتفاعی مجاز است و با نقطه دیگر متفاوت است، به همین دلیل در این موضوع برای هر پروژه درصد خاصی وجود دارد.

  • نشست خبری مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ۱۳۹۸-۰۶-۱۱ ۱۳:۵۶

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

    ۳۶ هزار هکتار از زمین‌های سازمان ملی زمین و مسکن، کاربری مسکونی دارد

    علی نبیان با اشاره به رسالت سازمان ملی زمین و مسکن در طرح اقدام ملی گفت: از مجموع سالی ۱۵۵ هزار هکتار زمین که در اختیار این سازمان در محدوده‌های شهری است، ۳۶ هزار هکتار آن کاربری مسکونی دارد.

  • محمد اسلامی ۱۳۹۸-۰۶-۱۰ ۱۰:۳۳

    وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

    تمامی بانک ها برای احداث مسکن نیروهای مسلح اقدام کنند/ تخصیص ۲۶ پادگان ارتش برای طرح مسکن نیروهای مسلح/ پرونده ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در مدت ۳ ماه تشکیل شود

    محمد اسلامی در اولین همایش سراسری تأمین و ساخت یک هزار واحد مسکن کارکنان نیروهای مسلح که با حضور نمایندگانی از وزارت دفاع و وزارت راه تشکیل شد بر ورود تمامی بانک‌ها برای احداث یکصد هزار واحد مسکونی کارکنان نیروهای مسلح تأکید کرد.

  • بلوردی ۱۳۹۸-۰۶-۰۹ ۱۰:۴۱

    با حکم مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن؛

    سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن منصوب شد

    علی نبیان سرپرست جدید معاونت فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن را منصوب کرد.

  • نبیان ۱۳۹۸-۰۵-۲۲ ۱۵:۴۱

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد؛

    واحدهای مسکن مهر فاقد مشکل حقوقی در ایستگاه آخر

    علی نبیان گفت: در تلاش هستیم با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در دولت تا پایان سال ۹۸ کلیه پروژه‌های مسکن مهر کشور به‌جز پروژه‌های دارای مشکلات حقوقی، پروژه‌های فاقد متقاضی و پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی زیر ۳۰ درصد را به اتمام برسانیم.

  • بازدید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به‌مناسبت روز خبرنگار ۱۳۹۸-۰۵-۱۹ ۱۶:۵۲

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید کرد

    علی نبیان در دیداری صمیمانه به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید کرد.

  • علی نبیان ۱۳۹۸-۰۵-۱۳ ۱۷:۴۱

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

    تمامی دستگاه‌های دولتی موظف‌اند زمین‌های مازاد خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند

    علی نبیان در دومین روز از سفر خود به استان کردستان با اشاره به ماده ۶ قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن گفت: براساس این قانون تمامی دستگاه‌های دولتی موظف‌اند زمین‌های مازاد خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند تا بتوانیم از این زمین‌ها برای ساخت مسکن استفاده کنیم.

  • نبیان ۱۳۹۸-۰۵-۱۳ ۱۰:۰۴

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد؛

    همزمان با عید سعید غدیر عملیات اجرایی طرح اقدام ملی در سراسر کشور آغاز خواهد شد / گام بلند وزارت راه و شهرسازی در پیشبرد طرح اقدام ملی

    علی نبیان در حاشیه سفر به استان کردستان گفت: در طرح اقدام ملی ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید ، ۱۰۰ هزار واحد در قالب پروژه‌های باز آفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجراء خواهد شد که همزمان با عید سعید غدیر عملیات اجرائی آن در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

  • خردمند ۱۳۹۸-۰۵-۰۸ ۱۶:۱۴

    یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن انجام داد؛

    بازگرداندن ۴۵۰۰ هکتار زمین ملی تصرف شده به بیت‌المال

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این یگان در سطح کشوری گفت: از مجموع ۱۰ هزار پیام مردمی و گزارش‌های واصله از تصرف و تعرض اراضی دولتی، در ۹ هزار و ۵۰۰ مورد آن شاهد وقوع تعرض و تصرف در اراضی از سوی زمین خواران بوده‌ایم.

  • نبیان ۱۳۹۸-۰۵-۰۷ ۱۴:۴۶

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

    حل مشکلات مردم در گرو اجرای صحیح قانون است

    علی نبیان در دیدار با جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت اجرای درست قوانین و تصمیمات اتخاذ شده توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: مدیران استانی باید تمام تلاش خود را در جهت اجرای صحیح، دقیق و به موقع قوانین و مقررات به‌کار گیرند تا مشکلات مردم به بهترین شکل ممکن رفع شود.

  • نبیان ۱۳۹۸-۰۵-۰۲ ۰۹:۰۳

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن؛

    زمین‌های مستعد پروژه‌های مشارکتی به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی می‌شوند

    علی نبیان در دیدار با علاءالدین خادم، نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز طرح اقدام ملی در استان‌ها گفت: در ابلاغی از مدیران کل تمامی ادارات راه و شهرسازی در استان‌ها خواسته‌ایم زمین‌های مستعد و قابل ارائه برای طرح اقدام ملی و پروژه‌های مشارکتی را به سازمان ملی زمین و مسکن معرفی کنند.

  • نبیان ۱۳۹۸-۰۵-۰۱ ۱۵:۰۳

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد؛

    اختصاص زمین برای ساماندهی صنوف در محدوده شهرها

    علی نبیان در دیدار با نماینده سبزوار از آمادگی سازمان ملی زمین و مسکن برای واگذاری زمین برای ساماندهی صنوف در محدوده شهرها خبر داد.

  • نبیان ۱۳۹۸-۰۴-۳۱ ۱۴:۵۳

    در چارچوب طرح اقدام ملی؛

    فراخوان عمومی پروژه‌های مشارکتی مسکن در ۲۳ استان کشور

    جلسه پایش عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر و پروژه‌های مشارکتی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران استان‌ها برگزار شد.

  • علی نبیان ۱۳۹۸-۰۴-۳۰ ۱۶:۱۶

    معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد:

    تعامل با دستگاه قضا برای تشکیل دادگاه ویژه زمین‌خواری ضرورت دارد / کاهش مشکلات حقوقی با تعاملات داخلی در وزارت راه و شهرسازی

    مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: مسائل حقوقی از مسائل بسیار مهمی هستند که هم می توانند منجر به حل مشکلات و هم اینکه عدم رسیدگی و پیگیری به موقع آنها، مشکلات مجموعه تحت مدیریت هریک از همکاران ما را افزایش دهد.

  • آرم اقدام ملی 3 ۱۳۹۸-۰۴-۲۹ ۰۸:۵۶

    اقدام ملی رونق توليد مسكن - بخش دوم

    اقدام عملی و اختصاص زمین برای تولید مسکن در قالب اقدام ملی یکی از شرط‌های مهم برای انجام این طرح ملی در کشور است. از آنجا که در مصوبه‌های مختلف محوریت اختصاص زمین برای این طرح به‌عهده سازمان ملی زمین و مسکن قرار گرفته است، ‌رئیس جمهوری هم به همه دستگاه‌های کشور ابلاغ کرد همه زمین‌های خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند، تا آن‌ها را برای تولید مسکن واگذار کنند. بیش‌ترین بخش از قیمت تمام شده‌ برای تولید مسکن مربوط به زمین است و از آنجا که دولت برای کنترل بازار مسکن و رونق آن وارد شده است، با اختصاص زمین‌های دولتی برای ساخت به بخش خصوصی و دیگر اقداماتی که در این طرح برای کاهش قیمت تمام شده انجام شده است، می‌توان امیدوار بود که از بحران که به‌وجود آمده در یک سال اخیر گذر کند و شاهد آرامش در بازار مسکن باشیم.

  • نبیان ۱۳۹۸-۰۴-۲۶ ۱۲:۱۴

    کارکنان بخش صنعت در شهر خواف صاحب مسکن می‌شوند

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست مشترکی با خداداد غریب پور مدیرعامل ایمیدرو بر اولویت بحث مشارکت در پروژه‌ها برای سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران پروژه‌های ساخت مسکن برای کارکنان دولت که از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی است را گسترش دهیم.

  • اقدام ملی ۱۳۹۸-۰۴-۲۶ ۱۱:۵۷

    اقدام عملی برای اقدام ملی

    اقدام عملی و اختصاص زمین برای تولید مسکن در قالب اقدام ملی یکی از شرط‌های مهم برای تحقق این طرح ملی در کشور است. از آنجا که در مصوبه‌های مختلف محوریت اختصاص زمین برای این طرح به‌عهده سازمان ملی زمین و مسکن قرار گرفته است، ‌رئیس جمهوری هم به همه دستگاه‌های کشور ابلاغ کرد همه زمین‌های خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند تا آن‌ها را برای تولید مسکن واگذار کنند. بیشترین بخش از قیمت تمام شده‌ برای تولید مسکن مربوط به زمین است و از آنجا که دولت برای کنترل بازار مسکن و رونق آن وارد شده است، با اختصاص زمین‌های دولتی برای ساخت به بخش خصوصی و دیگر اقداماتی که در این طرح برای کاهش قیمت تمام شده انجام شده است، می‌توان امیدوار بود که بحرانی که در یک سال اخیر در موضوع مسکن به‌وجود آمده است گذر کند و شاهد آرامش در بازار مسکن باشیم.

  • علی نبیان ۱۳۹۸-۰۴-۲۳ ۱۳:۲۲

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد؛

    میزان تحقق برنامه‌های اجرایی حوزه زمین و مسکن ماهیانه پایش می‌شود

    با هدف بررسی میزان تحقق برنامه‌های سالیانه سازمان ملی زمین و مسکن عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها در حوزه زمین و مسکن به صورت ماهانه پایش می‌شود.

  • نبیان ۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۶:۱۳

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

    سهم ۱۲۰۰ واحدی استان یزد از طرح اقدام ملی

    علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به اتفاق اعضای هیات مدیره این سازمان در سفر به استان یزد ضمن شرکت در جلسه شورای مسکن این استان بر لزوم هماهنگی، همکاری و هم افزایی خانواده وزارت راه و شهرسازی با استانداری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: امیدواریم همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات استان در حوزه زمین و مسکن را کاهش دهیم.

  • نشست نبیان و نماینده لنگرود ۱۳۹۸-۰۴-۱۸ ۱۳:۴۸

    با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی؛

    بررسی مشکلات اراضی تصرفی چاف و چمخاله استان گیلان

    نشست بررسی مسائل و مشکلات ساماندهی اراضی چاف و چمخاله با حضور علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و مدیران راه و شهرسازی استان گیلان برگزار شد.

  • علی نبیان ۱۳۹۸-۰۴-۱۷ ۱۱:۱۴

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

    دست در دست هم نهضت خانه‌سازی را سرعت بخشیم/ تاکنون ۱۳۰۰ پروژه در کشور به صورت مشارکتی اجرا شده است

    علی نبیان در گردهمایی معرفی پروژه‌های مشارکتی این سازمان در حضور فعالان بخش خصوصی مسکن سراسر کشور با اشاره به ظرفیت گسترده پروژه‌های مشارکتی دولت با بخش خصوصی در ایجاد رونق تولید مسکن گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا به نهضت خانه‌سازی که در وزارت راه و شهرسازی آغاز شده است، سرعت بخشیم.

  • پروژه‌های مشارکتی ۱۳۹۸-۰۴-۱۶ ۱۰:۴۸

    گردهمایی معرفی پروژه‌های مشارکتی سازمان ملی زمین و مسکن برگزار می‌شود

    گردهمایی معرفی پروژه های مشارکتی و سرمایه‌گذاری سازمان ملی زمین و مسکن صبح امروز  با سخنرانی علی نبیان مدیرعامل این سازمان و با هدف جذب فعالان حوزه مسکن و ساختمان در بخش خصوصی و ایجاد هم‌سویی و هم‌افزایی توان بخش دولتی و خصوصی در اجرایی کردن پروژه‌های مشارکتی برگزار می‌شود.

  • علی نبیان ۱۳۹۸-۰۴-۱۱ ۱۱:۰۶

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

    احداث بیش از ١٠ هزار واحد مسکونی در سیرجان

    علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه با نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، از عملیاتی شدن احداث بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در این شهر در قالب طرح اقدام ملی و بازآفرینی شهری خبر داد.

  • سر در ساختمان سازمان ملی زمین و مسکن ۱۳۹۸-۰۴-۰۹ ۱۵:۴۳

    فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن

    حراست از اراضی دولتی مستلزم وجود بانک اطلاعاتی دقیق و به روز است

    سرهنگ جواد خردمند در جلسه هماهنگی حفاظت از اراضی استان کردستان با اشاره به اینکه حفظ و حراست از اراضی دولتی مستلزم وجود بانک اطلاعاتی قوی، دقیق و به روز است، بر تقویت ارتباط و تعامل این یگان با بانک زمین سازمان ملی زمین و مسکن و شفافیت در بحث حفاظت از اراضی تاکید کرد.