شناسهٔ خبر: 106013 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اعلام کرد:

ارتقای اقتصادی و اجتماعی محلات کم برخوردار قروه با اجرای پروژه های بازآفرینی شهری

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: بااجرای هفت پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار۱۱۵میلیارد ریال در شهر قروه شرایط زیست پذیری مناطق کم برخوردار در این شهر را بهبود می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) ،  عرفان مرادی خاطرنشان کرد:  رویکرد اصلی در برنامه های بازآفرینی شهری ارتقای اقتصادی و اجتماعی است که وزارت راه و شهرسازی و به تبع آن این اداره کل نیز در همین راستا با برنامه ای مدون و کارشناسی شده اقدامات متنوعی را در سطح شهرستانهای استان به انجام رسانده و یا در حال انجام دارد.

مرادی افزود: شهر قروه نیز از جمله شهرهایی است در استان که بعضی از محلات آن به لحاظ برخورداری از خدمات زیربنایی وضعیت مناسبی ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد:  این اداره کل در قروه با تعریف واجرای هفت پروژه در محلات قلعه، امام خمینی، قیلرگامهای مناسبی برای ارتقای سطح برخورداری این محلات از خدمات مورد نیاز یک زندگی مناسب شهری برداشته که می توان به بهسازی معابر وساخت سالن ورزشی محله امام خمینی- اجرای شبکه فاضلاب وساخت پارک محله قلعه- اشاره کرد.

وی از صرف ۷۰میلیارد اعتبار برای اجرای پروژه های بازافرینی شهری در قروه خبرداد وگفت: تا کنون از این تعداد پروژه سه پروژه به بهره برداری رسیده وبقیه پروژه ها نیز در صورت تامین اعتبار در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید.