شناسهٔ خبر: 108111 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

همکاری وزارت راه وشهرسازی و WHO برای ارتقا ایمنی ترافیک/نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برنامه اصلی وزارت راه و شهرسازی/اجرای نقشه راه بهبود ایمنی راه‌های کشور منوط به تامین اعتبارات لازم و حمایت دستگاه‌های ذی‌ربط

مازندران-تردد همکاری وزارت راه وشهرسازی و WHO برای ارتقا ایمنی ترافیک و اجرای نقشه راه بهبود ایمنی راه‌های کشور منوط به تامین اعتبارات لازم و حمایت دستگاه‌های ذی‌ربط، از مهمترین اخبار حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور قزوین-بوئین زهرا آغاز شد

رییس اداره نگه‌داری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آغاز عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور قزوین-بوئین زهرا خبر داد.

بازگشایی محور پونل- خلخال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از بازگشایی محور پونل- خلخال با حضور فرماندار خبر داد.

همکاری وزارت راه وشهرسازی و WHO برای ارتقا ایمنی ترافیک/اجرای آزمایشی پروژه مدیریت سرعت با همکاری سازمان بهداشت جهانی

معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی بر همکاری دوجانبه با سازمان بهداشت جهانی درباره ارتقاء ایمنی ترافیک و تعریف پروژه‌های مشترک جدید برای افزایش ایمنی جاده‌ای تاکید کرد.

حذف عوامل انسداد و توقف ناوگان صادراتی و ترانزیتی در پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه/ خروج ۳۹هزار و ۱۵۹ مسافر ایرانی از مرزهای استان در سال ۱۴۰۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از حذف عوامل انسداد و توقف ناوگان صادراتی و ترانزیتی در پایانه‌های مرزی و خروج ۳۹هزار و ۱۵۹ مسافر ایرانی از مرزهای استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

بازگشایی محور پونل به خلخال تا پایان هفته

مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از تلاش راهداران برای بازگشایی محور پونل به خلخال و بازگشایی این محور تا پایان هفته جاری خبر داد.

اجرای نقشه راه بهبود ایمنی راه‌های کشور منوط به تامین اعتبارات لازم و حمایت دستگاه‌های ذی‌ربط/ استمرار شناسایی و اصلاح نقاط پر تصادف در سال ۱۴۰۱

مدیر کل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اجرای نقشه راه بهبود ایمنی راه‌های کشور را منوط به تامین اعتبارات لازم و حمایت دستگاه‌های ذی ربط خواند.

بازدید فنی بیش از ۱۴۸۷ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی

معاون حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده خراسان جنوبی گفت:همزمان با اجرای طرح نوروزی ۱۴۸۷ بازدید فنی از ناوگان حمل و نقل عمومی در استان انجام شد.

میلیون تن کالا با ناوگان حمل و نقل جاده ای استان قزوین جا‌به جا شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از جابه‌جایی ۱۱ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای این استان طی سال گذشته خبر داد.

وزارت راه و شهرسازی به جایگاه انجمن و کانون‌های صنفی حمل و نقل جاده‌ای اعتقاد جدی دارد/ کاهش چشمگیر تصادفات ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در حوزه کالا و مسافر/ نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برنامه اصلی وزارت راه و شهرسازی

وزیر راه و شهرسازی، معاونت حمل و نقل این وزارتخانه و معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بیستم فروردین ماه ۱۴۰۱، در دیدار نوروزی با انجمن و کانون‌های صنفی حمل و نقل جاده‌ای به بررسی مطالبات این صنف پرداختند.

سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی زیر ذره‌بین عدالتخواهی/ ثبت بیش از ۶۹۰۰ درخواست در سامانه سامد/ ارتقا جایگاه ادارات بازرسی در مبارزه با فساد

مبارزه با گرانفروشی،‌ ارتقا جایگاه ادارات بازرسی در مبارزه با فساد و ثبت بیش از ۶۹۰۰ درخواست در سامانه سامد از مواردی است که در سال ۱۴۰۰ در راستای تحقق اهداف دولت مبنی بر مبارزه با فساد و تحقق عدالتخواهی در دستور کار دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان قرار گرفت.