شناسهٔ خبر: 147824 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال تاکنون انجام شد؛

اجرای ۶۷ کیلومتر خط کشی در محورهای شهرستان بشرویه

خط کشی بشرویه.jpg رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه از انجام ۶۷ کیلومتر خطکشی در محورهای شهرستان طی شش ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، حامد نصیرایی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه گفت: به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای شهرستان در دستور کار خود قرار داده به طوری که از ابتدای سال جاری تا کنون خط کشی۶۷ کیلومتر از راه‌های تحت پوشش این اداره اجرایی شد. 

وی افزود: افزایش ایمنی تردد، دید کافی در شب، کنترل ترافیک، تسهیل رفت و آمد و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی از مزایای اجرای طرح خط کشی جاده‌ها است. رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه ادامه داد در این راستا همکاران ما به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی، عملیات خط‌کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند. 

نصیرایی یادآور شد: حوادث جاده‌ای همواره یکی از دغدغه‌های نگران‌کننده در طول راه‌ها بوده که امیدواریم با ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها همراه با آموزش فرهنگ رانندگی و رعایت قوانین مربوطه توسط کاربران جاده‌ای شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی باشیم. 

وی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود با خط کشی محورها طبق برنامه ریزی مدون در زمان و موعد مقرر در هیچ‌یک از محورهای شریانی و اصلی شهرستان مشکلی از بابت خط کشی وجود نداشته باشد.