شناسهٔ خبر: 147864 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین اراضی مورد نیاز برای احداث منازل سازمانی فراجا در آذربایجان غربی

اذربایجام غربی مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی مورد نیاز برای احداث منازل سازمانی کارکنان نیروی انتظامی در کانون توجه راه و شهرسازی بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود تا مشکل این قشر زحمتکش برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دیدار با جانشین مهندسی فرمانده انتظامی کشور، اظهار کرد: واگذاری اراضی برای اجرای طرح های منازل سازمانی بعد از شناسایی اراضی انجام گرفته تا طرح‌های مسکن این بخش به سرعت اجرایی گردد.

وی ادامه داد: در مرحله نخست باید تفکیک نیازمندی مسکن در شهرستانهای آذربایجان غربی احصا گردد تا اراضی مورد نیاز برای این بخش تامین شده و سپس طرح های ساخت منازل سازمانی وارد مرحله اجرایی شود.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با تدبیر انجام شده و حمایت راه و شهرسازی از طرح های مسکن، مشکل تامین مسکن سازمانی کارکنان رفع خواهد شد زیرا یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در بحث تامین معیشت کارکنان نیروهای مسلح، تامین مسکن مورد نیاز آنان است.

حمزه‌لو افزود: مسکن در سبد معیشتی اقشار مختلف مردم به خصوص کارکنان فراجا، مهمترین نیاز است و تأمین مسکن در جامعه دغدغه جدی بوده که دنبال می شود.