به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، به همراه سید سروش نوروزی، رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان با ۲۰ نفر از شهروندان ملاقات کرده و مسائل و مشکلات آنها را بررسی کرد.
بیات منش با اشاره به اهمیت پاسخگویی به موقع به درخواستهای شهروندان اظهار کرد: جلسه ملاقات مردمی و عمومی و افزایش رضایتمندی مراجعین، تکریم و حل مشکلات آنها به صورت هفتگی و منظم برگزار میشود.
وی افزود: پس از شنیدن صحبتهای مردم به صورت چهره به چهره و آگاهی از قضایای مطرح شده دستورات لازم را برای رفع مشکلات و اجابت درخواستهای ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات صادر میشود.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: در این جلسه که از ساعت ۱۰ تا ۱۳ برگزار شد، درخواست و مطالبات ۲۰ نفر به صورت چهره به چهره بررسی شد.
وی یادآورشد: در صورتی که مشکل و درخواست متقاضی، قانونی و در سطح اختیارات استان بوده اما از طرفی نیازمند دستور و مساعدت مدیرکل باشد میتوان از ظرفیت برنامه ملاقات عمومی استفاده کرد.
بیات منش خاطر نشان کرد: بیشتر حجم مراجعان در خصوص موضوعات مسکن، املاک، شهرسازی و بازآفرینی شهری بود.