شناسهٔ خبر: 62533 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری انجام شد؛

تقدیر استاندار اصفهان از تعامل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بخش خصوصی

جلسه استاندار اصفهان از تفاهم، تعامل و همفکری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بخش خصوصی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، عباس رضایی در دیدار با مدیرکل و معاونین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان و صنوف حمل و نقل بار و مسافر با ایشان؛ ضمن تبریک ۲۶آذرماه آغاز هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری به رانندگان و فعالین صنعت حمل و نقل استان اصفهان اظهارداشت: فعالیت در صنعت حمل و نقل و رانندگی یکی از سخت ترین مشاغل بشمار می رود و استرس زیادی را برای رانندگان و خانواده های آنها ایجاد می کند.

استاندار اصفهان با تقدیر از تفاهم، تعامل و همفکری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با بخش خصوصی و صنوف اظهارداشت:خوشبختانه فضایی ایجاد شده است که همه احساس رضایت می کنند و این امر قابل تقدیر است و بایستی این فضا همچنان حفظ و تسری یابد.

رضایی با اشاره به اینکه کشور در حال جنگ نابرابر اقتصادی است و مشکلات تنها مختص به رانندگان نیست، اظهارداشت: باید همه صنوف و بخش‌های اقتصادی به این باور برسند و برای پیروزی در این جنگ نابرابر اقدام و تلاش جهادی داشته باشند.

عباس رضایی با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات کامیون داران باید بخش خصوصی ورود پیدا کند، اظهارداشت: استان این ظرفیت را دارد که در راستای تولید لاستیک اقدام کند و در این خصوص مدیریت استان از هر کمکی که لازم باشد فروگذار نخواهد کرد.

رضایی با بیان اینکه به ثمر رسیدن انقلاب و دفاع مقدس با حضور موثر مردم به نتیجه رسید، افزود:امروز هم که در جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم مردم و بخش خصوصی باید فعال باشند و باید با حضور فعال سرمایه گذاران بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

استاندار اصفهان افزود:دولت نقش ناظر و هماهنگ کننده را بر عهده دارد و ازحضور سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف بویژه در حمل و نقل و راهداری تا جایی که قانون اجازه دهد استقبال می کند.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات هر کمکی که در چارچوب وظایف مدیریت استان است انجام خواهیم داد؛ افزود:در این خصوص انتظار متقابل نیز از رانندگان و دست اندرکاران این بخش داریم.

نظر شما