شناسهٔ خبر: 70144 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خبر داد :

برگزاری دوره آموزشی دستیابی به ناحیه عاری از مانع و مدیریت سرعت در راه‌ها

جلسه ساری سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از برگزاری دوره آموزشي دستیابی به ناحیه عاری از مانع و مدیریت سرعت در راه‌ها با حضور كارشناسان اداره کل در حوزه ایمنی و ترافیک خبر داد و اظهار داشت : در این دوره روش‌های حذف ، جابه‌جایی ، شکست‌پذیری ، نصب حفاظ و ضربه گیر و آشکار سازی موانع موجود در ناحیه عاری از مانع به کارشناسان ایمنی آموزش داده شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان مازندران, اسمعیل فولادی هدف از برگزاری این دوره ها را آشنایی کارشناسان ایمنی شهرستانها با موانع خطر آفرین در حاشیه راهها ( طبیعی و مصنوعی ) بویژه در ناحیه عاری از مانع عنوان کرد.

وی ادامه داد: آشنایی با انواع تابلوهای محدودیت سرعت در راه‌ها ( آزاد راه ، بزرگراه ، راههای اصلی و فرعی) با هدف کنترل ترافیک، افزایش ایمنی و نظم بخشیدن به جریان ترافیک با هدف پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش شدت اثرات آن از دیگر اهداف برگزاری دوره آموزشی مذکور بود.

فولادی ضمن اشاره به مزيت دوره های آموزشي تصريح كرد: با توجه به موقعيت شغلي كارمندان، برگزاري چنين دوره هايي مي‌تواند تاثير به‌سزايي در ارتقای سطح علمی و مهارتی افراد داشته باشد.

سرپرست معاونت راهداری این اداره کل در پایان گفت: در طول سال اقدامات و برنامه‌هاي گسترده اي در زمينه آموزش كاركنان حوزه ایمنی و حریم درقالب موضوعات تخصصي و عمومي در دست اجرا است.