شناسهٔ خبر: 7802 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسي ريزش كوه صورت پذيرفت:

بازديد معاون وزير راه و شهرسازی از محور هراز/ وقوع ۱۰ حادثه غیرمترقبه در محورهای مازندران از ابتدای سال ۹۴

انجام عملیات ریزش برداری در شهرستان کلیبر در اثر ريزش كوه در محور هراز ، معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور به همراه مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از اين محور بازديد و از روند بازگشايي آن اطلاع حاصل نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي راه و شهرسازي استان مازندران٬ داود كشاورزيان كه به منظور اطلاع از آخرين وضعيت محور هراز به مازندران سفر كرده است در حاشيه بازديد از اين محور ضمن قدرداني از زحمات راهداران استان مازندران اظهار داشت: راه زیر ساخت اصلی برای توسعه و پیشرفت همه جانبه در جامعه بوده و باید به ارتقاء و ایمن سازی آن اهمیت داد.

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور درادامه به محور هراز اشاره و اظهار كرد:خوشبختانه عوامل راهداری قبل و بعد از وقوع حادثه در محورحاضر بوه و اقدامات گسترده ای را برای جلوگیری از حوادث دلخراش  انساني در دستور کار خود دارند.

كشاورزيان افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی استان کار راهداری و راهسازی به شدت طاقت فرسا بوده؛ لذا باید از تلاش های مجموعه راه و شهرسازی استان قدردانی شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۹۴ تا به امروز بیش از ۱۰ مورد حادثه غیر مترقبه در سطح محورهای مازندران در قالب ریزش٬ رانش و سیل اتفاق افتاده که این مهم کار راهداری را در مازندران سخت و دشوار کرده است.

در شامگاه ۵ خرداد سال جاري در كيلومتر ۳۵ جاده هراز منطقه بلبل خوان بطول بيش از ۳۰۰ متر كوه با با حجم بيش از يك ميليون متر معكب سنگ در سطح جاده ريزش كه باعث انسداد محور هراز شد./

برچسب‌ها:

نظر شما