شناسهٔ خبر: 88488 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اعلام کرد

افزایش ۱۰ درصدی جابجائی کالا در استان اردبیل

کلیم‌الله وثوقی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجائی ۳ میلیون و ۲۶۰ هزارتن کالا در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان‌های گرمی و پارس آباد با بیان اینکه این میزان کالا و بار در ۹ ماه گذشته جابجا شده است، اظهار داشت: ۲۲۸ هزارو ۶۶۲ برگ بارنامه نیز در این مدت صادر شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است، افزود: بیشترین کالای استان از شهرستانهای اردبیل، پارس آباد و نمین جابجا شده است.  

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابه‌جا شده استان در مدت یاد شده دانست و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سختکوش قدردانی کرد و گفت: وضعیت حمل ونقل کالا و بار کاملا عادی و روان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان، گفت: ۱۱ هزارو ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

وثوقی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل های بهداشتی به شرکت‌های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می‌شود افزود: در ۹ ماه گذشته با تلاش شبانه‌روزی فعالان عرصه حمل ونقل میزان جابجائی کالای استان ۱۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و مردم ،رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.