شناسهٔ خبر: 88493 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رومشکان منصوب شد

44444444.jpg در مراسمی ضمن تکریم خدمات مدیر سابق اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رومشکان، سرپرست این اداره معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این مراسم ضمن تکریم زحمات حسن فاضلیان، با ابلاغ مهندس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، روح اله مهدی پور به عنوان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رومشکان معرفی شد.

پرویز کرمی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این مراسم با قدردانی از تلاش شبانه روزی فاضلیان گفت: تلاش مجموعه راهداری شهرستان رومشکان در جاده ها مشهود است اما با توجه به چارت سازمانی و تازه تاسیس بودن اداره راهداری، این شهرستان از نظر نیروی انسانی و منابع با مشکلاتی مواجه می باشد که نیاز به همکاری بیشتر و تقویت دارد.

کرمی خواستار تقویت و به روزرسانی ماشین آلات شهرستان رومشکان شد و تصریح کرد: برای بهبود وضعیت رومشکان از هر نظر همه توان خود را بکار می گیریم.

محمدحسین امینیان مشاور مدیرکل و مدیر حراست راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان هم از راهداران با عنوان سربازان گمنام جاده ها یاد کرد و گفت: راهداری خدمت شبانه روزی و تحمل دوری از خانواده است به طوری که نمود واقعی آن را در سیل های سال ۹۸ شاهد بودیم.

وی راهداری را حرفه ای در راستای خدمت به مردم و حفظ جان انسانها و راهداران را در زمره خدمتگزاران صدیق مردم دانست و افزود: با توجه به درخواست آقای فاضلیان و نگاه مدیرکل و مجموعه به استفاده از این نیروی توانمند در مرکز استان، آقای مهدی پور از نیروهای بسیار خوب، بااخلاص و تلاشگر برای مدیریت این شهرستان انتخاب شد که امیدواریم با همکاری توام با روحیه برادری شاهد توفیق روزافزون وی در سمت جدید باشیم‌.

لازم به ذکر اینکه، حسن فاضلیان به مدت سه سال مسئولیت ریاست اداره رومشکان را عهده دار  بوده و مهدی پور نیز پیش از این کارشناس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل بوده است.