شناسهٔ خبر: 95321 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف انتقال کالای اساسی استان صورت پذیرفت؛

اعزام ۱۲ کامیون راهداری هرمزگان به بندر امام خمینی (ره)

اعزام ناوگان جهت حمل كالاي اساسي مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از اعزام ۱۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو سواری متعلق به اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای تخلیه و جابه جایی کالاهای اساسی و نهاده های دامی مورد نياز استان هرمزگان از بندر امام (ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(هرمزگان)، یوسف عابدینی با تاکید بر اهمیت تخلیه بنادر به ویژه کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ره) اظهار داشت: با هماهنگی های به عمل آمده علاوه بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بخش خصوصی، ۱۳ دستگاه از ماشین آلات راهداری هرمزگان نیز به این بندر اعزام شدند.

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته و برگزاری جلسات فوری با شرکت پشتیبانی امور دام استان، این ماشین‌آلات در نهایت پس از اخذ کد دامپزشکی و با هدف تسریع در حمل کالاهای اساسی، استان هرمزگان را به سمت خوزستان ترک کردند تا به شبکه تخلیه و جابه جایی کالاهای دپو شده از بندر امام (ره) به پیوندند.

عابدینی به اهمیت تخلیه نهاده های دامی موجود در این بندر اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: حمل به موقع نهاده های دامی و تسریع در انتقال آن ها به دست تولیدکنندگان دام و طيور استان موجبات رفع دغدغه توليد كنندگان استانی و تنظيم بازار مصرفی و رضايتمندی عمومي مردم شريف استان را فراهم خواهد نمود .