نمایش همه
  • ترافیک شهری تهران ۱۳۹۵-۱۲-۰۷ ۰۸:۰۲

    كارشناسان و اعضای شورای شهر تهران از ترافيك پايان سال در تهران می‌گويند

    ترافيك پايان سال؛ سياه چاله ساكنان پايتخت

    امسال را می‌توان برای تهران سال ترافیك نامید، چه در ابتدای نیمه دوم سال كه ترافیك عجیب و غریب و البته بی‌سابقه عصرگاهی پایتخت، هفته‌ها عملا مردم را فلج كرده بود و هیچ مسوولی هم مسوولیت آن را برعهده نمی‌گرفت و چه در این هفته‌ها و روزهای پایانی سال، كه به مانند رسمی نانوشته، خیابان‌های تهران در محاصره رود خروشان انواع اتومبیل‌ها و موتورها و... قرار می‌گیرد. ترافیكی كه گاه ساعت‌ها وقت شهروندان را می‌گیرد و تنها عایدی آن سردرد و آلودگی، به خصوص در محله‌های مركزی شهر است.

  • ايمن‌سازي و بهسازي جاده ۱۳۹۵-۱۲-۰۷ ۰۸:۰۱

    در شهرکرد انجام شد:

    انجام عملیات حذف کامل دو پیچ فتح‌آباد به آق‌بلاغ در بخش لاران شهرکرد

    با تلاش راهداران و به منظور ارتقاء ایمنی تردد جاده‌ای عملیات حذف دو پیچ جاده‌ای روستاهای فتح‌آباد به آق‌بلاغ در محور سورشجان- سودجان در شهرکرد به‌ طور کامل انجام شد.

  • پروانه مافی ۱۳۹۵-۱۲-۰۷ ۰۷:۴۰

    سهم ناچیز بانوان در اداره امور شهرها

    پروانه مافی*: شهرداری سازمانی غیردولتی، عمومی و غیرانتفاعی است که به موجب قانون تشکیل شده تا عهده‌دار مدیریت امور محلی، اداره امور شهری، تأمین نیازمندی‌های مشترک شهروندان و وضع و اجرای نظامات شهری شود. به بیانی دیگر، مسئولیت اداره امور محلی و توزیع خدمات میان سکنه شهری به این نهاد واگذار شده است و به‌عنوان عنصری پیشگام در مدیریت تغییرات و نیازها قلمداد می‌شود که ناچسز بودن سهم بانوان در این عرصه به وضوح روشن است.

  • مراسم ۱۳۹۵-۱۲-۰۷ ۰۷:۳۸

    جزئیات برگزاری کارگاه آموزشی ارزیابی کار و زمان در راه و شهرسازی کردستان

    رئیس اداره توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان از برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه با عنوان ارزیابی کار و زمان در آن اداره خبر داد.

  • فرونشست زمین ۱۳۹۵-۱۲-۰۷ ۰۷:۳۴

    ايران در بين ۱۵۰ کشور درگیر مخاطرات فرونشست زمین

    بروز پدیده فرونشست در ایران که پیامد استخراج بی رویه آب زیرزمینی است، بیش از یک دهه کشور را با مخاطره ای روبرو ساخته که امروز گریبانگیر افزون بر ۱۵۰ کشور جهان است.

  • مراسم ۱۳۹۵-۱۲-۰۷ ۰۷:۳۴

    گرامیداشت روز مهندس در سازمان نظام‌مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی

    به مناسبت روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند ایرانی و روز مهندس، مراسمی با حضور دو تن از نمایندگان مردم شهر ارومیه در مجلس شورای اسلامی، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، شهردار ارومیه و جمعی از مدیران در سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان برگزار شد.

  • کنفرانس ۱۳۹۵-۱۲-۰۷ ۰۷:۳۰

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس:

    رضایت شغلی، محرک ایجاد انگیزه و افزایش بهره‌وری است

    دوره آموزشی رضایت شغلی کارکنان و روش‌های اندازه‌گیری آن در مباحث امور اداری با حضور ۷۰ نفر از معاونین، رؤسا و کارشناسان ستادی معاونت منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس در شیراز برگزار شد.

  • کلنگ زنی ۱۳۹۵-۱۲-۰۷ ۰۷:۱۳

    در کرمان جنوبی صورت گرفت:

    کلنگ‌زنی شبکه فاضلاب پروژه مسکن مهر شهید بهشتی جیرفت در کرمان جنوبی

    شبکه فاضلاب مسکن مهر شهید بهشتی جیرفت در جنوب استان کرمان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، امام‌جمعه جیرفت، فرماندار جیرفت، مدیرکل آب و فاضلاب شهری کلنگ‌زنی شد.

  • وضعیت ترافیکی و جوی راههای کشور ۱۳۹۵-۱۲-۰۷ ۰۷:۰۳

    رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

    بشنوید: وضعیت ترافیکی راه‌ها تا ساعت۷/ ترافیک سنگین درآزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران

    آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.