نمایش همه
  • نجفیان ۱۴۰۳-۰۳-۱۰ ۱۳:۳۰

    طرح حمایت از جوانی جمعیت یک هزار و ۶۰۹ خانوار آذربایجان‌شرقی را صاحب زمین کرد

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دولت سیزدهم آغاز شده است، اعلام کرد: در اجرای این طرح تاکنون ۱۵ هزار و ۵۸۱ متقاضی ثبت نام کرده اند که از این تعداد هفت هزار و ۴۹۲ متقاضی تایید نهایی شده اند و برای یک هزار و ۶۰۹ خانوار، زمین تخصیص داده شده است.

  • افزایش تردد در پایانه های مرزی خراسان رضوی ۱۴۰۳-۰۳-۱۰ ۱۰:۱۴

    افزایش ۳۳ درصدی تردد ناوگان بین المللی استان خراسان رضوی در سال جاری

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی گفت: کل تردد ناوگان شامل ترانزیت ورودی - خروجی و صادراتی- وارداتی از مجموع پایانه های مرزی فعال استان طی دو ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن حدود ۳۳ درصد و از لحاظ کل تناژ جابه‌جا شده ۴۳درصد افزایش یافته است.

  • مصطفی عزیزی رئیس اداره ایمنی راه ها ۱۴۰۳-۰۳-۱۰ ۱۰:۰۸

    رئیس اداره ایمنی راه های استان یزد اعلام کرد؛

    طراحی و ساخت دستگاه شستشوی خطوط جاده‌ای توسط اداره ایمنی راه‌های استان یزد

    اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، برای اولین‌بار در سطح ادارات راهداری کشور نسبت به طراحی و ساخت دستگاه شستشوی خطوط جاده‌ای اقدام کرد که صرفه‌جویی ۸۵ درصدی در هزینه و بهره‌وری بهینه از خطوط اجرا شده، را به همراه دارد.

  • کریمی جنوب کرمان ۱۴۰۳-۰۳-۱۰ ۰۸:۴۹

    در راستای قانون جهش تولید مسکن؛

    سند یک هزار و ۴۲۹ زمین در جنوب کرمان صادر شد

    معاون املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان گفت: در راستای قانون جهش تولید مسکن طرح های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت یک هزار و ۴۲۹ سند صادر شد.