مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان

کل اخبار:650

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۲۹ ۱۷:۰۷

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد:

    نظافت و رنگ آمیزی تابلو ها و علائم راه های گلستان

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در آستانه نوروز آنچه چهره راهها را متفاوت و جذب مسافران و گردشگران را در استان به دنبال دارد، نظافت و رنگ آمیزی پایه های تابلو و علائم و زیباسازی و منظرآرایی است.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۲۹ ۱۷:۰۴

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد

    ۳۶۰۰ کیلومتر از راه های گلستان تحت پوشش راهداری زمستانی

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به سامانه های بارشی اخیر و در آستانه ورود به طرح راهداری نوروزی گفت: با تلاش شبانه روزی عوامل ستادی و شهرستانی تاکنون در اجرای طرح راهداری زمستانی مشکلی در جاده های استان نداشتیم.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۲۸ ۱۶:۵۶

    پیام تبریک عید مبعث مدیرکل راهداری و حمل و نقل و حمل و نقل جاده ای گلستان

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با انتشار پیامی عید مبعث رسول اکرم (ص)، آغاز راه رستگاری و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت را تبریک و تهنیت گفت.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۲۲ ۱۵:۲۶

    ببینید| حضور مدیرکل، معاونین و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن گرگان

    مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در ستاد و شهرستان ها دوشادوش مردم غیور و فهیم و مدیران سایر دستگاههای اجرایی و دستگاههای تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۲۲ ۱۵:۲۱

    ببینید| برفروبی ها و بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از راهها

    با ورود سامانه ناپایدار جوی، راهداران استان گلستان در راههای مواصلاتی شریانی و اصلی بویژه کوهستانی مستقر شده و به انجام عملیات راهداری و برفروبی پرداختند.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۲۲ ۰۹:۴۷

    همزمان با دهه فجر؛

    ۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای علی آباد در گلستان به بهره‌برداری رسید

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان علی آباد از بهره برداری ۷ پروژه عمرانی حوزه راهداری و حمل و نقل این شهرستان با اعتبار حدود ۵۷ میلیارد تومان و با حضور استاندار در ایام دهه مبارک فجر خبرداد.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۲۲ ۰۸:۱۹

    توسعه شبکه روشنایی راههای رامیان با روشن شدن ۴ محدوده

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رامیان گفت: احداث دو شبکه روشنایی در دو محدوده از محور علی آباد- آزادشهر بطول ۵.۲ کیلومتر و ۵۰۰ متر در حدفاصل قره قاچ تا پلیس راه رامیان، روشنایی محدوده گلند بطول ۱.۵ کیلومتر و تکمیل روشنایی محور علی آباد-دلند بطول ۴ کیلومتر از مهمترین پروژه های بهره برداری شده در ایام دهه فجر بود.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۲۱ ۰۸:۱۳

    قبل سفر با سامانه ۱۴۱ همراه شوید

    ایمنی و سلامت مهمترین هدف مسافران و ترددکنندگان جاده ای از سفر است و اطلاع از وضعیت جاده ها مهمترین مولفه ای است که در سفری ایمن و سالم به ما کمک می کند.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۲۱ ۰۸:۱۲

    طی ۴۸ ساعت گذشته:

    جاده های کوهستانی گلستان بیش از ۶۰۰ کیلومتر برفروبی و ۴۰۰ تن شن و نمک پاشی شد

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۶۰۰ کیلومتر برفروبی و ۴۰۰ تن شن و نمک پاشی در جاده های کوهستانی استان صورت گرفت.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۲۱ ۰۸:۰۷

    همزمان با دهه فجر:

    محورهای مینودشت به گالیکش و آزادشهر استان گلستان به دوربین نظارت تصویری مجهز شدند

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های گالیکش و مینودشت گفت: در مراسم متمرکز بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان مینودشت؛ از دو دوربین نظارت تصویری در محورهای مینودشت- گالیکش(دوزین) و مینودشت-آزادشهر(القجر) با ۶۷۰۰ میلیون ریال هزینه بهره برداری بعمل آمد.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۲۱ ۰۷:۱۲

    پیام تبریک و دعوت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بمناسبت ۲۲ بهمن

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با انتشار پیامی ضمن تبریک ایام الله ۲۲ بهمن؛ از همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و تشکل ها و انجمن های صنفی کارفرمائی و کارگری بخش باری و مسافری و پیمانکاران حوزه راهداری استان دعوت کرد تا مانند همیشه با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان های شهدا و نظام اسلامی تجدید بیعت و دشمنان را مایوس کنند.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۲۰ ۱۴:۱۵

    احداث لاین دوم پل میلاد کلاله همزمان با دهه فجر آغاز شد

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کلاله از آغاز عملیات اجرایی لاین دوم پل میلاد(کوسه)با برآورد اعتباری ۴۵۰ میلیارد ریال در شهرستان کلاله همزمان با دهه فجر و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار، امام جمعه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان و سایر مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی خبرداد.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۲۰ ۰۹:۱۴

    بارش برف خوش ییلاق و توسکستان و برفروبی جاده های گلستان

    مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: از صبح امروز بارش برف و باران در ارتفاعات خوش ییلاق محور آزادشهر-شاهرود و توسکستان محور گرگان-شاهرود شروع شده و گشت ها و اکیپ های راهداری استان نیز با استقرار در این راهها مشغول شن و نمک پاشی و برفروبی آنها هستند.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۹ ۱۴:۱۸

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

    هدف از اعزام راهیان نور انتقال فرهنگ رشادت به جوانان است

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به شکاف ایجاد شده بین نسل گذشته و جدید، گفت: با حمایت از اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی در اشکال مختلف دانش آموزی، دانشجویی و بسیج محلات، باعث تشویق و انتقال مفاهیم و فرهنگ رشادت، ایثارگری و شهادت و جلوگیری از شیطنت ها و حربه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت انحراف جوانان می شویم.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۸ ۱۷:۱۲

    همزمان با دهه فجر؛

    یک تقاطع پرتصادف شهرستان ترکمن در گلستان روشن شد

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ترکمن از بهره برداری روشنایی تقاطع پرتصادف خواجه لر در محور بندر ترکمن به آق قلا با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان همزمان با دهه فجر و با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان خبرداد.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۸ ۱۳:۲۴

    با توجه به کاهش دما و یخ زدگی جاده ها؛

    تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گلستان ممنوع است

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، پیرو اخطار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر کاهش ۲۰تا ۲۳ درجه ای دما و بارش ۴۵ سانتی متری برف در ارتفاعات استان از امشب تا عصر جمعه، تاکید کرد: هم استانی های از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت تردد و بویژه در محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و نحوه بستن آن را فرا گرفته باشند.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۸ ۱۳:۲۳

    راهداران گلستان برای رویارویی با کاهش دما آماده شدند

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آمادگی راهداران و عوامل ستادی و شهرستانی استان با توجه به کاهش دما، تعطیلات پیش رو و افزایش حجم ترافیک در سطح راهها از سه شنبه شب خبرداد.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۷ ۱۲:۵۸

    رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

    تصادفات و ترافیک بیشتر پرونده‌های قضایی گلستان در بخش راهداری است

    رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه بیش از ۱۶۴ پرونده قضایی از اداره کل طی ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱ در محاکم قضایی استان مطرح شده، گفت:بیشتر آنها مربوط به حوزه تصادفات و ترافیک حوزه راهداری بوده است.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۷ ۱۱:۲۴

    همزمان با دهه فجر و با حضور استاندار آغاز شد:

    بهره برداری از 7 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در گنبد

    در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، بهره برداری از 7 پروژه عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با ۲۷۳ میلیارد و ۱۰۶ میلیون ریال اعتبار در شهرستان گنبدکاووس با حضور استاندار و معاونین وی، فرماندار و سایر مسولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۷ ۱۱:۱۳

    در آستانه پایان سال ۱۴۰۱ بررسی شد :

    چگونگی جذب اعتبارات عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان

    نحوه تسریع جذب اعتبارات بخش های مختلف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با هدف تقویت توان مالی پیمانکاران و مشاوران طرف قرارداد و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های عمرانی، طی نشست مدیرکل با معاونین مدیریت منابع و توسعه و فنی و نظارت، ذیحسابی، بودجه و روسا و کارشناسان ستادی مرتبط بحث و بررسی شد.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۶ ۱۱:۴۲

    ۶ گروه از دختران دانش آموز گلستانی به مناطق جنگی اعزام شدند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۶ گروه از کاروان های راهیان نور دختران دانش آموز استان از شهرستان های گرگان، رامیان، آزادشهر، گالیکش ومینودشت به تعداد ۲۶۴ نفر صبح امروز به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۶ ۱۰:۳۱

    همزمان با دهه فجر آغاز شد؛

    بهسازی ۵. ۳ کیلومتر از محور شریانی جنگل گلستان

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های گالیکش و مینودشت گفت: پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور جنگل گلستان در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسوولان استانی و شهرستانی بطول ۳.۵ کیلومتر بهره برداری شد.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۶ ۰۸:۲۵

    همزمان با ایام دهه فجر؛

    ۵ پروژه عمرانی در مراوه تپه گلستان با اعتبار بیش از ۲۴ میلیارد تومان بهره برداری شد

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مراوه تپه از بهره برداری احداث و آسفالت ۲ راه روستایی، دو دهنه پل و ایمن سازی فیزیکی یک مدرسه حاشیه راه با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان مرزی مراوه تپه در شرق گلستان خبر داد.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۵ ۰۸:۴۳

    پیام تبریک و تجلیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بمناسبت ولادت حضرت علی (ع)

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بمناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی (ع) و روز مرد و پدر با صدور پیامی این عید مبارک را خدمت تمام مردان سخت کوش خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تبریک و تهنیت گفت و از زحمات شبانه روزی آنان قدردانی نمود.

  • راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۴ ۰۹:۵۳

    ببینید| برنامه های متنوع راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مناسبت دهه فجر

    به مناسبت دهه فجر و به منظور تجدید میثاق با آرمانهای شهدای گرانقدر، مدیرکل و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با حضور در امامزاده عبدالله گرگان، گلزار شهدای گمنام را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۴ ۰۹:۵۳

    همزمان با دومین روز دهه فجر و با حضور استاندار گلستان:

    کمربندی سرخنکلاته گرگان به دوربین نظارت تصویری مجهز شد

    با بهره برداری متمرکز پروژه های عمرانی مرکز گلستان در دومین روز از دهه مبارک فجر، دوربین نظارت تصویری عبوری پرحادثه کمربندی سرخنکلاته در محور گرگان -آق قلا شهرستان گرگان با اعتبار 3.5 میلیارد تومان به میمنت این ایام و با حضور استاندار، معاون اقتصادی استانداری، فرماندار و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر مسوولان استانی و شهرستانی راه اندازی شد.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۳ ۰۸:۳۲

    با هدف پایش تجاوز و تعدی به حریم عرصه های ملی:

    سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در گلستان همزمان با دهه فجر راه اندازی می شود

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با هدف پایش تجاوز و تعدی به حریم عرصه های ملی و دولتی و صدور مجوزهای مرتبط با زمین در استان خبرداد.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۲ ۱۸:۰۴

    پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به هم استانی ها بمناسبت دهه فجر

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در سالروز ورود تاریخی رهبر انقلاب اسلامی و آغاز اولین روز از دهه فجر با صدور پیامی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم به ویژه شهروندان استان گلستان تبریک گفت.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۲ ۱۸:۰۲

    در نخستین روز از ایام دهه فجر:

    ۲ مجتمع خدماتی رفاهی و یک پروژه آسفالت در غرب گلستان بهره برداری شد

    همزمان با نخستین روز از ایام مبارک دهه فجر و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، فرماندار بندرگز و سایر مسوولان استانی و شهرستانی بصورت متمرکز از ۳ پروژه عمرانی حوزه شهرستان بندرگز در غرب استان بهره برداری بعمل آمد.

  • گلستان ۱۴۰۱-۱۱-۱۲ ۱۱:۱۳

    رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

    ۲۲ کاروان راهیان نور دانش آموزی گلستان به مناطق جنوبی اعزام می‌شوند

    رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: برای اعزام ۲۲ گروه از پسران و دختران دانش آموز استان با ناوگان اتوبوسی در قالب کاروان های راهیان نور برنامه ریزی شده است.