حفاظت از اراضی ملی

کل اخبار:96

  • رضا نگهبان ۱۳۹۸-۱۰-۰۱ ۱۳:۲۲

    مديركل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

    سند پلاك «اوشان» به نام دولت جمهوری اسلامی ايران ثبت شد/ اخذ ۱۵ فقره اسناد مالکیت برای اراضی ملی باقیمانده/ ۱۱۶ هزار میلیارد ارزش اسناد

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تعامل خوب دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در اخذ سند یک پلاک مهم به نام دولت جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

  • رئیس کل دادگستری استان تهران ۱۳۹۸-۰۶-۱۶ ۱۶:۲۶

    رئیس كل دادگستري استان تهران؛

    با قاطعيت و جديت با زمين‌خواران مقابله می‌شود

    محمدجواد حشمتی در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بيت‌المال در اراضی ملی و منابع طبيعی استان تهران با اشاره به مصوبات نشست مسئولان عالی قضايی گفت: مطابق دستور اكيد رياست قوه قضائيه مبنی بر خورد قاطع با پديده زمين‌خواري در استان تهران، عزم جدی در مسئولان قضايی استان تهران وجود دارد تا با قاطعيت و جديت با زمين‌خواران مقابله شود و در اين زمينه هيچگونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

  • رئیسی ۱۳۹۸-۰۶-۱۶ ۱۳:۵۴

    رئیس قوه قضائیه؛

    برای حل موضوع زمین‌خواری بازه زمانی یک ماهه تعیین کرده‌ایم

    آیت الله ابراهیم رئیسی گفت: برای حل و فصل شدن موضوع زمین‌خواری که از اولویت‌های مسئولان کشوری و استانی است، بازه زمانی یک ماهه را تعیین کرده‌ایم. توسعه‌یافتگی نباید خارج از قانون و ضوابط بوده و منجر به نابودی ثروت ملی شود.

  • یگان حفاظت ۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۴:۳۹

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد؛

    ۲۱۵ مورد رفع تعرض از اراضی دولتی در کشور صورت گرفته است

    سرهنگ جواد خردمند در جلسه کمیسیون عملیات یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن از رفع ۲۱۵ مورد تعرض فوری معادل ۱۸۶ هکتار از مجموع ۲۲۴ مورد گزارش دریافتی در خرداد ماه ۹۸ خبر داد و گفت: بقیه این موارد برای تشکیل پرونده و صدور حکم قضایی به دستگاه قضا ارسال شد.

  • سر در ساختمان سازمان ملی زمین و مسکن ۱۳۹۸-۰۴-۰۹ ۱۵:۴۳

    فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن

    حراست از اراضی دولتی مستلزم وجود بانک اطلاعاتی دقیق و به روز است

    سرهنگ جواد خردمند در جلسه هماهنگی حفاظت از اراضی استان کردستان با اشاره به اینکه حفظ و حراست از اراضی دولتی مستلزم وجود بانک اطلاعاتی قوی، دقیق و به روز است، بر تقویت ارتباط و تعامل این یگان با بانک زمین سازمان ملی زمین و مسکن و شفافیت در بحث حفاظت از اراضی تاکید کرد.

  • علی نبیان ۱۳۹۸-۰۱-۳۱ ۱۲:۳۲

    ابلاغ دستورالعمل تشدید حفاظت از اراضی دولتی در تعطیلات نیمه‌شعبان

    علی نبیان با اعلام اینکه دستورالعمل تشدید حفاظت اراضی و اماکن تحت پوشش سازمان ملی زمین و مسکن از ۲۹ فروردین تا اول اردیبهشت، ابلاغ شده است، گفت: برای حفظ و حراست بهتر از اراضی دولتی هماهنگی‌های لازم با پلیس پیشگیری، پشتیبانی پلیس انتظامی و مرکز فوریت‌های ۱۱۰ در هر شهرستان صورت گرفته تا حداکثر حفظ و حراست از بیت‌المال انجام شود.