شناسهٔ خبر: 121352 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مروری بر عملکرد سازمان مجری در ساخت ساختمان‌های عمومی؛

۶ بیمارستان با ۱۱۴۰ تخت در استان‌های یزد و زنجان احداث شد

بیمارستان ابهر سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ۶ بیمارستان با یکهزار و ۱۴۰ تخت بیمارستانی را در استان‌های یزد و زنجان احداث کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بخشی از مسئولیت‌های سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی احداث بیمارستان‌ها و ساختمان‌های مهم و دولتی در اقصی نقاط کشور است. احداث بیمارستان‌ها و ساختمان‌های عمومی در ایام کرونا و همچنین احداث بیمارستان در مناطق مختلف کشور از جمله مناطقی که سرانه بهداشتی و درمانی آنها پایین بوده است بخش مهم اقدامات سازمان مجری طی سالیان گذشته تاکنون به شمار می‌رود.

در این گزارش ساخت ساختمان‌های مهم دولتی توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در استان‌های زنجان و یزد بررسی می‌شود.

احداث ۵ بیمارستان با ۸۲۰ تخت در استان زنجان

استان زنجان- احداث بیمارستان ۹۶ تختی خدابنده در زیربنای ۱۰ هزار و ۳۷۰ مترمربع، بیمارستان ۱۱۴ تختی خرم‌دره در زیربنای ۹ هزار مترمربع، احداث و تجهیز بیمارستان ۳۴۰ تختی زنجان در زیربنای ۵۵ هزار و ۲۰۰ مترمربع، احداث بیمارستان ۳۵ تختی ایجرود در زیربنای ۳ هزار و ۵۸۹ مترمربع، بیمارستان ۲۳۵ تختی ابهر در زیربنای ۱۷ هزار و ۱۷۸ مترمربع از جمله بیمارستان‌هایی است که در توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در استان زنجان احداث شد.

تولید//// ۶ بیمارستان با ۱۱۴۰ تخت در استان‌های یزد و زنجان احداث شد
بیمارستان ۲۳۵ تختی ابهر 

همچنین ساختمان دیوان محاسبات در زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، ساختمان و تجهیز دانشکده داروسازی زنجان در زیربنای ۸ هزار و ۶۹۰ مترمربع، ساختمان مرکز تربیت بهداشتکار دهان و دندان زنجان در زیربنای ۵ هزار و ۷۳۰ مترمربع، ساختمان و تجهیز دانشکده داروسازی زنجان در زیربنای ۸ هزار و ۶۹۰ مترمربع، کتابخانه کودک در زیربنای ۴ هزار و ۵۶۰ مترمربع توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در استان زنجان احداث و تکمیل شده است.

یک بیمارستان با ۳۲۰ تخت و ۷ ساختمان عمومی احداث شد

استان یزد- سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در استان یزد بیمارستان آموزشی ۳۲۰ تختی علوم پزشکی صدوقی یزد را در زیربنای ۱۷ هزار مترمربع احداث کرده است. همچنین مرکز جامع توانبخشی یزد در زیربنای ۴ هزار مترمربع، توسعه ساختمان دیوان محاسبات استان یزد در زیربنای ۸۵۰مترمربع، تکمیل ساختمان اداره بهزیستی استان یزد در زیربنای ۴ هزار مترمربع، سلف سرویس دانشگاه علوم پزشکی یزد در زیربنای ۲ هزار و ۵۵۰ مترمربع، ساختمان و تجهیز دانشکده داروسازی شهید صدوقی یزد در زیربنای ۱۰ هزار و ۸۲۳ مترمربع، تکمیل ساختمان اداره کل کار و اموراجتماعی یزد در زیربنای ۲ هزار مترمربع، مطالعه و احداث ساختمان بازرگانی یزد در زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع را تکمیل و احداث کرده است.

تولید//// ۶ بیمارستان با ۱۱۴۰ تخت در استان‌های یزد و زنجان احداث شد
بیمارستان ۳۲۰ تختی علوم پزشکی شهید صدوقی یزد 

۲۴ بیمارستان با ۲هزار و ۸۸۵ تخت در ۳ استان نیمه جنوبی احداث و تحویل شد

۲۴ بیمارستان با ۲ هزار و ۵۵۲ تخت در سه استان نیمه غربی کشور تکمیل و احداث شد

احداث ۲۰ بیمارستان با ۲ هزار و ۷۷ تخت در سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد

احداث ۱۷ بیمارستان با یکهزار و ۸۴۶ تخت بیمارستانی در فارس و کرمان

احداث ۱۴ بیمارستان و مرکز درمانی با ۸۵۱ تخت در استان‌های قزوین، تهران و البرز

احداث ۲۴ بیمارستان با ۲ هزار و ۸۴۶ تخت بیمارستان در مازندران، گیلان و گلستان

احداث ۲۰ بیمارستان با ۲هزار و ۵۰۱تخت بیمارستانی در لرستان، همدان و مرکزی

۳۵ بیمارستان با ۲ هزار و ۴۲۴ تخت در خراسان‌شمالی، رضوی و جنوبی احداث شد

۲۷ بیمارستان با ۲هزار و ۷۱۴ تخت در آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل ساخته شد

۱۴ بیمارستان با یکهزار و ۲۸۰ تخت در استان اصفهان و سمنان ساخته شد