شناسهٔ خبر: 157550 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه فجر صورت پذیرفت؛

بهره برداری از ساخت قطعه پایانی سامانه روشنایی گردنه اسدآباد

بهره برداری از ساخت قطعه پایانی سامانه روشنایی گردنه اسدآباد همزمان با دهه مبارک فجر، ایمن سازی و ساخت قطعه پایانی سامانه روشنایی گردنه اسدآباد به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان همدان، طرح ایمن سازی و ساخت قطعه پایانی سامانه روشنایی گردنه اسدآباد به طول ۱۴ کیلومتر در سفر استاندار به شهرستان اسدآباد افتتاح شد.

استاندار همدان در این مراسم از روشنایی مسیر گردنه اسدآباد و ایجاد حفاظ میانی به مسافت ۱۴ کیلومتر خبر داد و گفت: این اتفاقات در دولت سیزدهم به نتیجه رسیده و موجب رفع نگرانی وقوع مخاطرات و تصادفات شده است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: رفع نقاط پرتصادف با تأکیدات رئیس جمهور در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از ۵۲ نقطه‌ پرتصادف شناسایی شده در راه‌های استان همدان ۲۱ نقطه کاملاً رفع شده است و رفع ۱۰ نقطه پرتصادف دیگر نیز پیشرفت ۸۰ درصدی دارد.

بهسازی آسفالت راه روستایی چشمه علی-طویلان، روکش آسفالت محوراسدآباد- کرمانشاه(رفت و برگشت)، روکش آسفالت محور اسدآباد – آجین، اجرای روکش آسفالت حفاظتی(اسلاری سیل) محور آقاجانبلاغی- کمک علیا و بهسازی راه روستایی قاس آباد- خنداب از دیگر طرح های افتتاح شده این شهرستان در پنجمین روز از گرامیداشت دهه فجر بود.