نمایش همه
  • مازندران _ معاون حمل و نقل ۱۴۰۱-۱۰-۱۰ ۱۳:۱۶

    همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود؛

    اجرای دومین طرح کنترل مبدا و حین سفر ناوگان حمل و نقل عمومی در مازندران

    معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای دومین مرحله طرح کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۰ دی لغایت ۱۶ دی در کلیه پایانه های عمومی مسافری و پایانه اختصاصی شرکت های حمل و نقل خبر داد.

  • علی دیوسالار ۱۴۰۱-۱۰-۱۰ ۱۲:۰۷

    سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران معرفی شد

    علی دیوسالار مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان معرفی شد.

  • مازندران ۱۴۰۱-۱۰-۰۷ ۱۴:۲۸

    در ۹ ماه امسال اتفاق افتاد:

    شناسایی ۹۶۲ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از شناسایی ۹۶۲مورد تخلف در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه های این استان توسط راهداران در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

  • مازندران-رئیس مدیریت راهها ۱۴۰۱-۱۰-۰۷ ۱۴:۲۷

    مازندران دومین استان پر تردد در سطح کشور

    رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار کرد: برابر آمار به دست آمده طی ۹ ماه سال جاری بیش از ۵۲۰ میلیون و۴۴۲ هزارتردد ازانواع وسایل نقلیه درسطح محورهای این استان به ثبت رسید که حدود ۷.۶ درصد از ترددکل کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ مازندران در رتبه دومین استان پرتردد کشور قرار گرفته است.

  • مازندران ۱۴۰۱-۱۰-۰۵ ۱۴:۳۶

    با صدور لوحی سپاسی صورت پذیرفت؛

    تقدیر از رییس اداره ترانزیت حمل و نقل بین المللی مازندران

    معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با ارسال لوح سپاسی از رئیس اداره ترانزیت حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به منظور تحقق برنامه های تدوین شده در تسهیل و تسریع و روان سازی عبور و مرور کالا و مسافر در حوزه بین الملل قدردانی کرد.

  • مازندران _ معاون حمل و نقل ۱۴۰۱-۱۰-۰۵ ۱۴:۲۷

    در ۹ ماهه سال جاری صورت پذیرفت:

    کنترل بیش از ۲۶ هزار دستگاه ناوگان عمومی در محورهای مازندران

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری تعداد۲۶ هزار و۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه عمومی مورد بازدید و کنترل قرار گرفتند.

  • مازندران ۱۴۰۱-۱۰-۰۵ ۱۴:۱۰

    طی ۹ ماهه سالجاری انجام شد؛

    شناسایی و کشف ۳ هزار و ۱۰۰ تخلف اضافه تناژ در جاده‌های مازندران

    رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌های مازندران اظهار کرد: در راستای طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه تناژ طی ۹ ماهه سالجاری ۳۱۰۰ تخلف اضافه تناژ شناسایی و اعمال قانون شده است.

  • سید محمد نظری ۱۴۰۱-۱۰-۰۵ ۱۲:۰۶

    مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

    افزایش موریانه ای تغییر کاربری اراضی مازندران با اجرای دقیق قوانین برچیده می‌شود

    مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: افزایش موریانه ای تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ملی مازندران با اجرای دقیق قوانین و نظارت های مستمر مسئولان اجرایی برچیده می‌شود

  • مازندران ۱۴۰۱-۱۰-۰۴ ۱۴:۲۷

    در ۹ ماهه سال جاری انجام شد؛

    خط ‌کشی یک هزار و ۱۵۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

    رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار کرد: با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها، و کاهش تصادفات جاده ای در مسیرهای پُر تردد در ۹ ماه سال جاری یک هزار و یکصد و پنجاه کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است .

  • مازندران ۱۴۰۱-۱۰-۰۴ ۱۴:۲۵

    استقرار راهداران در مناطق برف‌گیر مازندران؛

    تردد در مناطق کوهستانی و برفی جریان دارد

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته بیشترین بارش برف را در محور هراز در حدود ۱۲ سانتی‌متر را شاهد بودیم، گفت: همکاران ما در همان ساعات نخست بارش برف در محورهای جاده‌ای مستقر بودند تاکنون مشکل مسدود شدن راه‌ها در استان گزارش نشد. همچنین همه محورهای کوهستانی مازندران باز است.

  • سیدمحمد نظری ۱۴۰۱-۱۰-۰۴ ۰۹:۵۳

    مدیرکل راه و شهرسازی استان:

    طرح تفصیلی ۵ شهر استان مازندران در مرحله ابلاغ قرار دارد

    مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با بیان اینکه طرح تفصیلی ۵ شهر استان در کمیسیون ماده پنج به تصویب رسیده و فرآیند قانونی ابلاغ آن‌ها در حال انجام است، گفت: مرحله اول طرح تفصیلی ۶ شهر دیگر اتمام یافته و در دستور کار جهت انجام مطالعات مرحله دوم است.

  • مازندران ۱۴۰۱-۱۰-۰۳ ۱۵:۰۰

    با توجه شرایط جوی و هشدارهای هواشناسی انجام شد؛

    آماده باش راهداران در محورهای مواصلاتی مازندران

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی و کاهش دما و بارش برف در ۴۸ ساعت آینده در سطح تمامی محورهای کوهستانی استان راهداران آمادگی کامل برای بارش های احتمالی و خدمت به کابران جاده ای را دارند.

  • مازندران ۱۴۰۱-۱۰-۰۳ ۱۴:۱۴

    در هفته پژوهش انجام شد؛

    کسب رتبه پژوهشگران برتر در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران

    معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، دو نفر از همکاران ساعی و پر تلاشمان به عنوان پژوهشگران برتر در مجموعه سازمان متبوع و ادارات کل کشور انتخاب گردیدند.

  • مازندران ۱۴۰۱-۱۰-۰۳ ۱۴:۱۲

    از ابتدای سال‌جاری تا کنون؛

    عملیات لایروبی ۳۰ دستگاه پل در مازندران انجام شد

    رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ پل در نقاط مختلف استان خصوصاً در مسیر محورهای اصلی و فرعی برای جلوگیری از بروز مشکل در فصل بارندگی تعمیرات اساسی و ۳۰ دستگاه پل لایروبی و دریواسیون شده است.

  • شیرزاد یزدانی ۱۴۰۱-۱۰-۰۳ ۱۱:۳۸

    معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان مطرح کرد؛

    تصویب ۶۴ طرح در جلسات کمیسیون ماده ۵ استان مازندران

    معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با بیان اینکه در سالجاری تعداد ۹ جلسه کمیسیون ماده پنج در استان برگزار شده گفت: برآیند این جلسات ۴۵۰ مصوبه بوده است.

  • مازندران ۱۴۰۱-۱۰-۰۳ ۰۹:۴۴

    با حضور مدیرکل صورت پذیرفت :

    اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

    کمیته ورزشی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل ،رانندگان و راهداری ، اقدام به برپایی یک سری مسابقه فوتسال (جام یادواره راهداران فقید مازندران) در بین کارکنان خود کرد.

  • مازندران ۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۱۵:۲۷

    همزمان با روز راهدار:

    فرمانداران مازندرانی ، راهدار شدند

    همزمان با فرا رسیدن اول دی ماه (گرامیداشت روز راهدار ) و با هدف ارج نهادن به این حرفه مقدس ، تمامی فرمانداران شهرهای مختلف استان مازندران "راهدار افتخاری" شدند.

  • مازندران ۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۱۵:۲۳

    در جلسه شورای راهداری مازندران عنوان کرد؛

    تاکید بر تلاش مضاعف راهداری زمستانی جهت حفظ و نگهداری از راهای استان

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بر تلاش و کوشش مضاعف راهداری زمستانی در جهت حفظ و نگهداری از راه های استان تاکید کرد و گفت: راهداران نماد خدمت خالصانه به مردم هستند.

  • مازندران ۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۱۵:۱۵

    همزمان با روز راهدار انجام شد؛

    عطرافشانی مزار شهدا توسط کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به همراه جمعی از راهداران این اداره کل به مناسبت گرامیداشت روز راهدار و به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و تجدید بیعت با آرمانهای شهیدان والامقام در گلزار شهدای شهرستان ساری حضور و ضمن قرائت حمد و سوره و فاتحه با گلاب مزار شهدا را عطر افشانی نمودند.

  • مازندران ۱۴۰۱-۱۰-۰۱ ۱۴:۴۸

    توسط فرمانده سپاه کربلای استان انجام شد؛

    تقدیر از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

    فرمانده سپاه کربلای مازندران با ارسال لوح سپاس از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان به منظور عملکرد مطلوب و گسترده در زمینه تبین و ترویج ضرورت های بکار گیری فنون و مهارت ها،ابزارو اطلاعات نوین در ارتقای فعالیت های جهادی تقدیر نمود.

  • مازندران ۱۴۰۱-۰۹-۳۰ ۱۴:۳۳

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران :

    اولویت اجرای راهداری زمستانی تامین ایمنی و ارائه خدمات مطلوب است

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در هفتمین جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی اجرایی حمل و نقل استان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران و دیگر اعضای کمیسیون در محل استانداری و با محوریت راهداری زمستانه برگزار شد عنوان نمود : اولویت اجرای راهداری زمستانی ، تامین ایمنی و ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای است.

  • مازندران ۱۴۰۱-۰۹-۳۰ ۱۳:۴۹

    معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران مطرح گرد؛

    بازنشستگان ذخیره‌های ارزشمند تجربه و دانش هستند

    معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در دیدار با بازنشستگان این اداره کل که بمناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری برگزار شد اظهار نمود: بازنشستگان ذخیره های ارزشمند تجربه و دانش هستند.

  • مازندران ۱۴۰۱-۰۹-۳۰ ۱۳:۴۶

    در هفته گرامی داشت حمل و نقل، رانندگان و راهد اری انجام شد؛

    توزیع۶۰۰ عدد کلاه ایمنی رایگان بین راکبین موتورسیکلت در مازندران

    رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از توزیع ۶۰۰ عدد کلاه ایمنی رایگان در سطح شهرهای استان بمناسبت گرامی داشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با هدف ارتقای ایمنی تردد و فرهنگ عبور و مرور راکبان موتورسوار خبر داد.

  • مازندران ۱۴۰۱-۰۹-۲۹ ۲۰:۰۹

    همزمان با هفته گرامی داشت حمل و نقل،رانندگان و راهداری صورت پذیرفت:

    حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در مرکز سامد

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران همزمان با گرامی داشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری در مجموعه سامد( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) حاضر و پاسخگوی مستقیم و برخط با مردم شریف این استان شد.

  • مازندران ۱۴۰۱-۰۹-۲۹ ۱۷:۲۵

    معاون راهداری در مراسم زنگ راهدار عنوان نمود:

    آسایش در جاده ها حاصل تلاش راهداران است

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران درمراسم "زنگ راهدار " آسایش و آرامش در جاده ها را حاصل تلاش و کوشش راهداران برشمرد.

  • مازندران ۱۴۰۱-۰۹-۲۹ ۱۷:۲۳

    توسط مدیر کل امور بانوان و خانواده استان صورت پذیرفت:

    تقدیر از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

    مدیر کل امور بانوان و خانواده استان مازندران با صدور لوح تقدیری از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به منظور استفاده از ظرفیت زنان شایسته و توانمند و پرداختن به مطالبات بانوان تشکر و قدردانی کرد.

  • مازندران ۱۴۰۱-۰۹-۲۹ ۱۷:۲۲

    همزمان با هفته گرامی داشت حمل و نقل،رانندگان و راهداری صورت پذیرفت:

    تقدیراز رانندگان زن ناوگان حمل و نقل عمومی مازندران

    در نشست صمیمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بانوان این اداره کل که به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری و با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استان برگزار گردید از رانندگان زن ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری مازندران تقدیر به عمل آمد.

  • مازندران ۱۴۰۱-۰۹-۲۹ ۱۷:۱۴

    در هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری صورت پذیرفت :

    اهداء خون توسط کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

    در یک اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه جمعی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با حضور در مرکز سازمان انتقال خون استان داوطلبانه به اهداء خون پرداختند.

  • مازندران ۱۴۰۱-۰۹-۲۹ ۱۵:۱۳

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

    بانوان شاغل نقش تاثیرگذاری در توسعه مازندران دارند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد: بانوان شاغل با توجه به وسعت کاری گسترده خود، با وفاداری و پیگیری مستمر نقش تاثیری گذاری در توسعه مازندران دارند.

  • مازندران ۱۴۰۱-۰۹-۲۷ ۱۰:۳۲

    با حضور مسئولین سازمانی و استانی:

    مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری استان مازندران برگزار شد

    همزمان با روز ملی حمل و نقل ، مراسم گرامیداشت هفته حمل‌ و نقل ، رانندگان و راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با هدف تجلیل از فعالین حوزه حمل و نقل و راهداری برگزار شد.