شناسهٔ خبر: 59784 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم نیشابور و فیروزه:

دیدگاه ضدفساد آخوندی به ایجاد اشتغال منجر می‌شود/ نمايندگان مجلس در حمایت از آخوندی اقدام كرده‌اند

حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم نیشابور و فیروزه در استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک هر اقدامی که به زدودن فساد در سیستم اداری ما کمک کند قابل تقدیر است.

حمید گرمابی، عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم نیشابور و فیروزه در استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص بحث مبارزه با فساد و اقدام اخیر عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در مباحث مربوط به سازمان نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت: بدون شک هر اقدامی که به زدودن فساد در سیستم اداری ما کمک کند قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: با این حال معتقدم هرکدام از این راه حل ها باید با دقت بالا انجام بگیرد تا در کنار مزایایی که دارد در برخی موارد مشکل ساز نشود. در کل اقدام آقای دکتر آخوندی و هر اقدام دیگر مشابه کار ایشان که منجر به کاهش فساد در سیستم اداری کشور شود قابل تقدیر بوده و با اهمیت است.

نماینده مردم نیشابور و فیروز در استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در ادامه در رابطه با هجمه‌هاي اخير و تخريب آخوندي توسط برخي افراد و برخي رسانه‌ها و همچنين سنگ‌اندازی‌های صورت گرفته، تصریح کرد: به هرحال طبیعی است که در هر اقدامی که شاهد بسته شدن راه انتفاع برخی باشیم، یکسری مخالفت‌ها و سنگ‌اندازی‌ها به وجود آید. در بحث نظام مهندسی نيز همين طور است.

وی افزود: ما در حوزه مهندسی یکسری جوان بیکار داریم که شاکی هستند و معتقدند که کار باید به آن‌ها واگذار شود. قطعا در صورت داشتن تجربه لازم و اگر درست کار انجام بگیرد استفاده از این طیف بسیار با ارزش خواهد بود هرچند که باید مواظب بود آنها هم به مسیری که به آن اعتراض وجود دارد وارد نشوند.

گرمابی ادامه داد: به نظر من طرح مبارزه با فساد كه توسط آقای آخوندی پيگيري مي‌شود، به جز جلوگیری از فساد و امضا فروشی می‌تواند شرایط را برای اشتغال جوانان به خوبی فراهم کرده و شاهد فعالیت نیروهای جوان و کاربلد در این عرصه باشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درخصوص حمایت نمایندگان مجلس از اقدامات وزیر راه و شهرسازی و جمع‌آوري حدود ۱۰۰ امضاء در نامه‌ای به رئیس جمهور اظهار داشت: به هرحال آقای آخوندی در وزارت راه و شهرسازی زحمت کشیده‌اند و همکاران بنده در مجلس شورای اسلامی بخاطر همين موضوع نامه به رييس جمهور نوشتند و امضا جمع کرده‌اند.

بیشتر بدانید:

ارائه گزارش تخلفات ۳۹ صفحه‌ای رجبی به آخوندی

تعلیق پروانه اشتغال به کار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

اعلام جعلی بودن مدرک تحصیلی رييس سابق كميسيون عمران مجلس از سوی دانشگاه امام‌حسین(ع)

حمایت قاطع ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و مجلس شورای اسلامی از مواضع ضد فساد آخوندی

بازتاب سخنرانی و اقدامات ضد فساد آخوندی در رسانه‌ها/ سکوت رسانه‌های ضد دولت در برابر تخلف و فساد

نگاهی به ماده ۲۳ آیین‌نامه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

غرضی: اقدامات آخوندی در مقابله با فساد نظام‌مهندسی تازه آغاز کار است

واکنش جامعه‌شناسان به رشد غده‌های سرطانی در برخی سازمان‌ها: آخوندی در راه مبارزه با فساد تنهاست

وزارت راه و شهرسازی به عنوان ناظرعالیه تکلیف قانونی در اجرای درست قوانین نظام مهندسی دارد

مدرک لیسانس سیدمهدی هاشمی جعلی است/ مدیران دولت نهم و دهم باید پاسخگو باشند

سازمان نظام مهندسی نبايد فرصتی برای سوءاستفاده رانتخواران باشد/ اقدام آخوندی در مبارزه با فساد قدم خوب و در جهت اصلاح است

ادامه تكذيب‌های رييس اسبق كميسيون عمران مجلس/ آيا دانشگاه امام حسین و سازمان نظام مهندسی دروغ می‌گويند؟

آخوندی تنها فرد دارای صلاحیت برای مقابله با فساد در سازمان نظام‌مهندسی است/ برخی به دنبال جداکردن افراد شایسته و کاردان از دولت هستند

پاسخ وزارت راه و شهرسازی به پخش اطلاعات غلط در برنامه پایش صدا و سیما

نمایندگان مجلس فردی قوی‌تر از آخوندی برای وزارت راه و شهرسازی سراغ ندارند/ هشدار نسبت به هجمه‌های اخیر علیه آخوندی

آخوندی خواستار طرح ادعای يك نماينده در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شد/ مجرم را به دادگاه صالح برای محاکمه و مجازات معرفی كنيد

آخوندی خواستار پیگیری اظهارات کذب یک نماینده مجلس از سوی دستگاه قضا شد/ افترا بستن به مسئولان بر روان و اعتماد عمومی مردم اثر تخریبی دارد

نظر شما