رسانه‌ها

کل اخبار:74

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۱-۱۶ ۱۳:۴۰

    در مروری بر روزنامه‌های امروز ۱۶ بهمن ماه می‌خوانید

    تمرکز بازار بر مسکن متراژ پایین

    بازار مسکن پیچیده‌ است و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن بسیاری از مولفه‌ها برای آن تعیین تکلیف کرد؛ با این حال امروز روزنامه «آرمان امروز» با تیتر «خانه‌های كوچك نقطه تمركز بازار» تلاش کرده است تا با استدلال‌های گوناگون و صحبت با کارشناسان مختلف به تحلیل بازار مسکن بپردازد و در این تحلیل به این نتیجه رسیده که تمرکز بازار مالک بر خانه‌های با متراژ پایین است.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۱-۱۵ ۱۱:۱۵

    در مروری بر روزنامه های امروز ۱۵ بهمن ماه می‌خوانید

    وزیر راه و شهرسازی از شکستن انحصار لاستیک و استفاده از ظرفیت‌های داخل می‌گوید

    امروز شاید مهم ترین خبر وزارت راه و  شهرسازی در روزنامه‌های امروز مصاحبه مفصل محمد اسلامی وزیر متبوع این وزارت خانه با روزنامه شرق باشد مصاحبه‌ای که محمد اسلامی در سطرهای چاپ شده در روزنامه شرق تلاش کرده است تا مهم ترین مسائل وزارت خانه تحت مدیریتش را بیان کند و در این میان از شکسته شدن انحصار لاستیک تا استفاده از ظرفیت های داخل در پروژه های مختلف بگوید.

  • مطبوعات ۱۳۹۷-۱۱-۱۴ ۱۳:۰۳

    در مروری بر روزنامه‌های امروز ۱۴ بهمن ماه می‌خوانید

    هوانوردی نیازمند دیپلماسی است

    در ایران زندگی می‌کنیم؛ کشوری با شرایط ناب و ویژه چه از لحاظ طبیعی و چه از نظر استراتژیک. کشوری که اقتصادش بر پایه نفت استوار است. کشوری که سرمایه‌گذاری در آن پرریسک بوده و با هیجان زیادی همراه است این پیش درآمد روزنامه امروز "قانون" است که با تیتر" لزوم راه‌اندازی دیپلماسی هوانوردی" یادآور شده است که صنعت هوانوردی ایران نیازمند دیپلماسی جدی است.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۱-۱۳ ۱۲:۲۹

    در مروری بر روزنامه‌های امروز ۱۳ بهمن ماه می خوانید

    پرواز چارترها در آسمان مه‌آلود

    سازمان هواپیمایی اعلام کرده است با هر گونه تخلف در بلیت‌فروشی یا تخطی از بخشنامه‌های این سازمان درباره ممنوعیت فروش بلیت‌های چارتری، برخورد خواهد کرد. این مساله که در روزنامه" آرمان امروز" با تیتر " هدایت پروازهای چارتری به مقاصد گردشگری" آمده است، سرنوشت پروازهای چارتری را در هاله‌ای از ابهام توصیف کرده است.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۱-۰۸ ۱۴:۴۸

    در مروری بر روزنامه‌های امروز ۸ بهمن ماه می خوانید

    ساخت یک بزرگراه برای انتقال سنگ آهن

    توسعه محورهای مهم جاده ای و ریلی به منظور افزایش ترانزیت در کشور بویژه در زمان تحریم اهمیت زیادی در کسب درآمد و رشد اقتصادی دارد و یکی از مناطق پرتردد هم از نظر حمل بار و هم جابه‌جایی مسافر منطقه شرق کشور بخاطر معدن سنگ آهن و کارخانه‌های متعدد منطقه شرق کشور و مسیر تربت حیدریه به سنگان است این پیش درآمد روزنامه " ایران" با تیتر" ساخت بزرگراه تربت حیدریه - سنگان برای انتقال سنگ آهن" است برای مصاحبه با خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور که از ساخت بزرگراهی برای انتقال سنگ‌آهن منطقه خبر می دهد.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۱-۰۷ ۱۱:۴۲

    در مروری بر روزنامه های امروز ۷ بهمن ماه می خوانید

    حذف کپر نشینی از جنوب کرمان

    سازمان برنامه و بودجه کشور برای ساخت سریع ۱۰ هزار واحد مسکونی در جنوب استان کرمان با هدف جمع شدن کپرنشینی در این منطقه تفاهم‌نامه ای با کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد کرد. این خبر خوشی بود که دیروز از سوی محمد باقر نوبخت به رسانه‌ها مخابره شد و امروز با تیتر «کپرنشینی طی یک سال از جنوب کرمان حذف می‌شود» در روزنامه «خراسان» به صورت مفصل به آن پرداخته شده است.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۱-۰۶ ۱۲:۳۴

    در مروری بر روزنامه‌های امروز ۶ بهمن ماه می‌خوانید

    سایه دوباره تحریم‌ بر خطوط هوایی ایران

    موضوع تحریم های صنعت هوایی برای این صنعت بزرگ کشورمان جدید نیست، اما این بار دور جدید تحریم های صنعت هوایی پس از توقفی چند ساله دوباره شامل شرکت‌های مسافربری اصلی  کشور یعنی هما و ماهان شده و پاسخ و اعتراض وزیر راه و شهرسازی به این امر، به سرعت به تیتر بسیاری از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها بدل شد.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۱-۰۳ ۱۵:۱۸

    در مروری بر روزنامه های امروز ۳ بهمن ماه می خوانید

    سقوط آزاد تورم مسکن تهران

    تورم ماهانه مسکن در تهران با سقوط آزاد در اولین ماه زمستان، به مرز «صفر» نزدیک شد این جمله امیدوار کننده که امروز در روزنامه" دنیای اقتصاد" با تیتر «ترمز تورم مسکن پایتخت»  نوید بخش آن است که در تهران نمودار جهشی تورم مسکن از بین رفته و  قیمت‌ها در بازار مسکن در این شهر به تعادل نزدیک شوند.

  • مطبوعات ۱۳۹۷-۱۰-۳۰ ۱۳:۳۳

    در مروری بر روزنامه‌های امروز ۳۰ دی ماه می‌خوانید

    ساختمان فروریخته پلاسکو؛ ابهام‌ها و وعده‌ها

    ۳۰ دی ماه سال ۹۵ ساختمان پلاسکو در چهارراه استانبول تهران فروریخت و از همان زمان وعده ساخت این ساختمان با توجه به رعایت ضوابط شهرسازی و معماری به یکی از چالش برانگیزترین مباحثی که می‌توان به آن پرداخت تبدیل شد. روز گذشته اما وعده‌ای جدید برای اتمام ساخت این ساختمان به کسبه آن داده شد وعده‌ای که به نظر می‌رسد با توجه به عدم صدور پروانه ساختمانی در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد. همین مساله دستمایه روزنامه «اطلاعات» بوده است تا با برگزیدن تیتر «ساختمان جدید پلاسکو تا مهر سال ۹۹ تکمیل خواهد شد» به این موضوع بپردازد.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۰-۲۹ ۱۴:۰۴

    در مروری بر روزنامه های امروز ۲۹ دی ماه می‌خوانید

    آیا جیره بندی مصالح حقیقت دارد؟

    جیره بندی، کوپنی شدن، یارانه‌ای و یا هر واژه دیگری که بر طرح توزیع مصالح ساختمانی به صورت تهاتری توسط دولت می‌توان گذاشت... اما با این حال سئوال اصلی که باید جواب داد این است که آیا این امر حقیقتی مسلم است یا نه؟ چنین سوژه‌ای امروز دستمایه روزنامه «آرمان امروز» بوده است که با برگزیدن تیتر مصالح ساختمانی کوپنی می‌شوند؟ از منظر خود به این امر پرداخته است.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۰-۲۴ ۱۳:۳۶

    در مروری بر روزنامه های امروز ۲۴ دی ماه می خوانید

    ازسرگیری رقابت های بندری

    رقابت بنادر به ویژه بندرهایی که در مسیر توسعه هستند با بنادر پرکار منطقه و تبدیل شدن آن ها به هاب منطقه، یکی از مسائلی است که رقابت بنادر را در سراسر خاورمیانه تحت تاثیر خود قرار خواهد داد با این حال به نظر می رسد که بعد از مسکوت ماندن این موضوع در سال های نه چندان دور امروزه دوباره رقابت های بندری بین چابهار ایران گوادر پاکستان و دیگر بندرها از سرگیری شده است به صورتی که روزنامه"خراسان" با تیتر " تشدید رقابت در بندرها" به این موضوع پرداخته است.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۰-۱۹ ۱۱:۴۷

    در مروری بر روزنامه های امروز ۱۹ دی ماه می خوانید

    بانک ها در بازار ملک

    طبق نص صریح ماده ۳۴ قانون پولی و بانکی ، بانک ها از ورود به خرید و فروش کالا، خرید سهام ، معاملات غیر منقول و .. منع شده‌اند. این قانون ورود بانک‌ها به بازار مسکن و ملک را نیز شامل می شود زیرا ورود بانک‌ها به چنین بازارهایی سبب برهم زدن روند مصرف شده و قیمت ها را برای مصرف کننده واقعی افزایش می‌دهد. روزنامه "کیهان" با تیتر «۴۹ درصد منابع بانک‌ها صرف خرید ملک شده است» به نقل از ‌‌‌‌‌‌‌‌رئیس ‌مجمع کارآفرینان کشور از ورود دوباره بانک ها به بازار ملک خبر می‌دهد.

  • مطبوعات ۱۳۹۷-۱۰-۱۸ ۱۳:۰۱

    در مروری بر روزنامه‌های امروز ۱۸ دی ماه می‌خوانید

    شروع تجارت هند در چابهار

    دولت هند اعلام کرد از روز دوشنبه عملیات تجاری خود در بندر چابهار جمهوری اسلامی ایران را با ورود یک کشتی قبرسی با محموله ۷۲ میلیون تن ذرت رسما آغاز کرده است. براساس بیانیه وزارت کشتیرانی هند، این کشور از روز دوشنبه مدیریت بخشی از بندر راهبردی چابهار در استان سیستان و بلوچستان ایران را عملا بر عهده گرفت این نوشته های مطلع ورودی روزنامه" جمهوری اسلامی" برای اعلام خبر شروع تجارت هند در چابهار با تیتر " هند عملیات تجاری در چابهار را آغاز کرد" است که امروز منتشر کرده است.

  • مطبوعات ۱۳۹۷-۱۰-۱۵ ۱۰:۵۰

    در مروری بر روزنامه های امروز ۱۵ دی ماه می‌خوانید

    زمستان و مسکن؛ مسکن در زمستان

    با آغاز زمستان خواب طولانی مدت بسیاری از بازارهای اقتصادی کشور آغاز می‌شود خوابی که سم رکود را بر بازار تزریق کرده و  مشکلات اقتصادی را بیش از پیش افزایش می‌دهد؛ با این حال روزنامه «دنیای اقتصاد» با ۳۰ صاحب‌نظر اقتصادی گفتگو کرده و به دنبال یافتن نسخه ترکیبی ضدرکود در بازار ملک در زمستان بوده است که با تیتر «سمت‌وسوی زمستانی مسکن» این نسخه را منتشر کرده است.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۰-۱۲ ۱۳:۲۷

    در مروری بر روزنامه های امروز ۱۲ دی ماه می خوانید

    استانداران همیاران بازآفرینی می‌شوند

    توجه به بافتهای فرسوده و قدیمی و رفع ناپایداری آن‌ها، به موضوعی جدّی و محوری تبدیل شده، به گونه ای که سازمان‌های ذیربط را به تکاپو برای ساماندهی و بازآفرینی این بافت‌ها سوق داده و لزوم مداخله در این بافتها را مطرح کرده است. به همین دلیل دولت با طرح ملی بازآفرینی شهری سعی کرد به ساماندهی این امر بپردازد با این حال در ماه‌های گذشته به دلیل عدم همکاری ارگان‌های ذی‌ربط این طرح نتوانست چنان که پیش بینی شده بود در دست اجرا قرار بگیرد. گفته‌های معاون وزیر راه و شهرسازی در مصاحبه‌ امروز با روزنامه «عصر اقتصاد» با عنوان «استانداران زمین‌های دولتی طرح بازآفرینی را شناسایی می‌کنند» نشان می‌دهد قرار است استانداران برای پیشبرد اهداف این طرح همیاران بازآفرینی استان خود شوند.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۰-۱۱ ۱۴:۴۲

    در مروری بر روزنامه های امروز ۱۱ دی ماه می خوانید

    مکران در مسیر توسعه

    طرح مطالعاتی توسعه سواحل مکران از میناب تا گوادر به پایان رسیده و نقشه نهایی رونق بخشی سواحل جنوبی در انتظار تأیید دولت است تا به‌عنوان سند نهایی توسعه در مکران مورد استفاده قرار گیرد. برای ارزیابی عملکرد بخش‌های مختلف در مکران روز گذشته اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری دراین خصوص با وزیران اقتصاد، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌ ظرفیت کم نظیر سواحل مکران برای توسعه استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، نشستی برگزار کرد این مقدمه ورود روزنامه رسمی دولت برای انتشار خبری بود که در آن توسعه سواحل مکران را نوید می داد.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۰-۱۰ ۱۵:۵۲

    در مروری بر روزنامه‌های امروز ۱۰ دی ماه می‌خوانید

    کلاف سردرگم پلاسکو

    پلاسکو نماد ساختمان سازی مدرن ایران در زمستان غم انگیز ۹۵ فروریخت و از آن زمان تاکنون هر بار به نوعی در خبرها جای گرفته است. امروز نیز روزنامه «جهان صنعت» با برگزیدن تیتر «۵ طبقه اضافه در ساخت بنای جدید چهارراه استانبول ممنوع است» به نقل از معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی خبر از تصمیمات جدید برای این ساختمان می‌دهد.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۰-۰۸ ۱۳:۱۶

    در مروری بر روزنامه‌های امروز ۸ دی ماه می‌خوانید

    دغدغه مسکن از ساخت تا اجاره

    آمارها حکایت از این واقعیت دارد که ۵۰ درصد هزینه‌های زندگی صرف تأمین سرپناه می‌شود و شکاف بین درآمد و هزینه این موضوع را آن‌چنان حائز اهمیت جلوه می‌دهد که هر کورسوی امیدی برای خلاصی از هزینه این سرپناه می‌تواند خبر مهمی باشد به همین دلیل است که به نظر می‌آید امروز اکثر روزنامه‌های کشور موضوع یک خود را به حرف‌های وزیر راه و شهرسازی اختصاص داده‌اند که در آن امیدی است برای خانه‌دار شدن مردم.

  • مطبوعات ۱۳۹۷-۱۰-۰۵ ۱۶:۱۸

    در مروری بر روزنامه های امروز ۵ دی ماه می‌خوانید

    هند به چابهار آمد

    پس از سه سال رایزنی و برنامه ریزی، بالاخره هندی‌ها از دیروز فعالیت رسمی خود را به عنوان بهره‌بردار در بندر شهید بهشتی چابهار آغاز کردند. این مقدمه خبری است که امروز روزنامه «اطلاعات» با تیتر «آغاز به کار بهره‌بردار هندی در بندر شهید بهشتی چابهار» در صفحات خود جای داده است تا از آمدن هندی ها به بندر چابهار خبر دهد.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۰-۰۴ ۱۲:۰۰

    در مروری بر روزنامه های امروز ۴ دی ماه می خوانید

    تقاضا برای حذف خودتحریمی و سیاسی‌کاری در بخش حمل و نقل و مسکن

    بخش مهم اخبار حوزه راه و شهرسازی که در روزنامه‌های امروز مشاهده می‌شود، بر بحث مسکن تمرکز دارد که یکی از آنها بحث نظام مهندسی و مباحث مطرح آن در وزارتخانه بوده است.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۰-۰۳ ۱۶:۲۲

    در مروری بر روزنامه های امروز ۳ دی ماه می خوانید

    ضد و نقیض‌گویی در بازار مسکن

    بازار مسکن بازار خاصی است که گاه متاثر از بازارهای مالی دیگر است و گاه خود به تنهایی بر اقتصاد کشور تاثیرگذار؛ هر یک از این دو رفتار بازار مسکن یعنی تاثیرپذیری و یا تاثیرگذاری را برای آن متصور شویم باید بگوییم این روزها بازار مسکن آمارهای ضد و نقیضی دارد که بازتاب آن را می‌توان در گزارش‌های روزنامه‌ها نیز دید. روزنامه "همشهری " با تیتر " تناقض در‌بازارمسکن" به این مساله پرداخته است.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۱۰-۰۱ ۱۴:۴۳

    در مروری بر روزنامه‌های امروز یک دی ماه می‌خوانید

    از حباب‌سنجی مسکن تا ضرورت ایمنی مسیرهای ارتباطی

    مروری بر فعالیت‌های وزارت راه و شهرسازی در آخرین روزهای هفته‌ را می‌توان در نشریاتی که امروز شنبه یکم دی ماه منتشر شدند، دید. بازدید وزیر راه و شهرسازی از راهداری قزوین و حضور وی در جمع راهداران از جمله این اخبار بوده است که در آن وی تصریح کرده است باید با ترکیبی از اقدامات فیزیکی مانند اصلاح هندسی، کنترل تقاطع‌ها و هوشمندسازی آنها و تقویت کنترل پلیس برای ایمنی مسیرهای ارتباطی به این مهم دست یافت.

  • مطبوعات ۱۳۹۷-۰۹-۲۶ ۱۰:۲۱

    در مروری بر روزنامه های امروز ۲۶ آذر می‌خوانید

    حمل و نقل،نُقل محافل

    هر سال از ۲۶ آذر تا یک دی هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری گرامی داشته می‌شود. به همین بهانه در این هفته بسیاری از مسئولان دولتی و بخش خصوصی تلاش دارند تا دست‌آوردهای خود در یک سال گذشته را در حوزه حمل و نقل بیان کنند. با افتتاح نمایشگاه صنعت حمل و نقل و صنایع وابسته که دیروز صورت گرفت، امروز روزنامه‌های مختلف با تیتر کردن رویدادهای این نمایشگاه حمل و نقل را نُقل محافل کرده‌اند. در این زمینه روزنامه «عصر اقتصاد» با تیتر «مدیریت تحریم‌ها با تکیه بر توان داخلی در صنعت حمل و نقل» دو حوزه مهم این روزهای کشور را به هم گره زده است.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۰۹-۲۵ ۱۸:۱۱

    در مروری بر روزنامه های امروز ۲۵ آذر می خوانید

    آن روی سکه حاشیه نشینان بد مسکن

    حاشیه نشینی در کشور یکی از معضلات شهرهای پرجمعیت است که علاوه بر معضلات بد مسکنی دیگر حوزه های اجتماعی و اقتصادی را در خود جای داده است امروز روزنامه "قانون"  با تیتر" روايتی از دردهای حاشيه نشينان" این روی سکه حاشیه نشینان بد مسکن را تشریح کرده است.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۰۹-۲۴ ۱۱:۴۹

    در مروری بر روزنامه‌های امروز ۲۴ آذر می‌خوانید

    مچ اندازی قیمت مسکن با کم درآمدها

    روند صعودی قیمت مسکن با رکود بازار رابطه عکس یافته است یعنی با اینکه بازار در مسیر رکود به سر می برد با این حال قیمت بالا می‌رود؛ همین عامل باعث شده است تا نهادهای انقلابی و ارگان‌های مختلف از جمله وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن ، بنیاد مستضعفان و غیره به فکر تولید مسکن برای اقشار کم درآمد باشند. چنین رویکردی از سوی دولت و نهادهای انقلابی باعث شده است تا روزنامه‌های امروز به موضوع مسکن اقشار کم درآمد بپردازند به صورتی که روزنامه " اطلاعات" با برگزیدن تیتر"بنیاد مستضعفان برای اقشار کم درآمد مجتمع‌های مسکونی می‌سازد" از چگونگی ساخت مسکن و خانه دارکردن این قشر توسط بنیاد مستضعفان نوشته است.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۰۹-۲۱ ۱۶:۴۰

    در مروری بر روزنامه‌های امروز ۲۱ آذر می‌خوانید

    ATR های هما در آسمان دیگر کشورها

    در هفته گذشته یک فروند هواپیمای ATR هما فرودگاه امام خمینی (ره) ترک و به این ترتیب پروازهای خارجی برنامه‌ای و منظم این تایپ رسما آغاز شد. همین خبر و اعلام رسمی آن توسط خانم شرفبافی باعث شد تا روزنامه‌های امروز به این سوژه مهم بپردازند؛  به صورتی که روزنامه "جهان صنعت" با برگزیدن تیتر" ATR به کمک پروازهای خارجی می‌آید" این اتفاق را بررسی کرد.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۰۹-۲۰ ۱۵:۱۹

    در مروری بر روزنامه‌های امروز ۲۰ آذر می‌خوانید

    مسکن عامل حضور روحانی در وزارت راه و شهرسازی

    بحث مسکن و خانه دار شدن مردم طبق قانون اساسی برعهده دولت است و قانون اساسی کشور وظیفه تامین سرپناه را جزء اصلی ترین وظایف دولتمردان برشمرده است به همین خاطر روز گذشته رئیس جمهور برای سرکشی به وضعیت مسکن در کشور به وزارت راه و شهرسازی آمد و این دیدار و گفتگو امروز تیتر اول بسیاری از روزنامه ها بود به طوری که روزنامه "ایران" ارگان رسمی دولت با انتخاب تیتر "نقشه راه مسکن" به تحلیل سخنان رئیس دولت در جمع مدیران راه و شهرسازی پرداخته است.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۰۹-۱۹ ۱۶:۱۰

    در مروری به روزنامه های امروز ۱۹ آذر می‌خوانید

    بیم و امید در خانه دار شدن

    مسکن و  خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه در دوره های زمانی گوناگون یکی از دغدغه های مردم بوده است اما امروزه به نظر می آید که سیاست های مختلفی برای خانه دار شدن مردم در دست تدوین است به گونه ای که روزنامه همشهری با برگزیدن تیتر " دوره انتظار برای خانه‌دار‌شدن به ۴۸سال رسید" از دوره انتظار طولانی مدت خبر می دهد با این حال در نقطه مقابل روزنامه جمهوری اسلامی با تیتر " افزایش وام ساخت مسکن برای انبوه‌سازان تا ۱۱۰ میلیون تومان" خبر از سیاست هایی می دهد که مردم را در کوتاه مدت خانه دار می‌کند.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۰۹-۱۷ ۲۲:۰۷

    در مروری به روزنامه های امروز ۱۷ آذر می خوانید

    بندرها رمز موفقیت ایران

    بندرهای ایران از دیرباز عاملی برای ارتباطات گسترده حمل و نقلی کشور با جهان پیرامون بوده اند اما امروزه به نظر می آید که این بنادر در شرایط فعلی ایران در حال تبدیل شدن به مهمترین نقطه استراتژیک کشور برای مقابله با تحریم های آمریکا هستند به گونه ای که روزنامه ایران ارگان رسمی دولت با استفاده از تیتر"مَکر مُکران" به بیان ویژگی ها و تلاش برای نا امن نشان دادن این مراکز مهم سرمایه گذاری در شرایط تحریم می پردازد.

  • روزنامه ۱۳۹۷-۰۹-۰۷ ۱۱:۴۸

    در نگاهی به روزنامه های امروز ۷ آذر می خوانید

    سرنوشت ساخت و ساز و مسکن در ترازو

    روز گذشته با انتشار امارهای ماه گذشته معاملات مسکن شهر تهران از سوی بانک مرکزی زمینه برای تحلیل این بازار توسط روزنامه ها فراهم شد و روزنامه های زیادی با بررسی این آمارها نتایج استنتاج شده خود را در صفحات مختلف امروز جای دادند به طور مثال روزنامه " جهان صنعت" با تیتر" افزایش ۹۱ درصدی قیمت در یک سال اخیر" و روزنامه "ایران" با تیتر " ریسک بالای ساخت و ساز" به این موضوع پرداختند.