شناسهٔ خبر: 60050 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

همتی در گفتگو با پایگاه خبری اعلام کرد:

سوابق آخوندی نشان‌ از تجربه و علم بالای او در حوزه اجرایی دارد/ تسلط وزیر راه و شهرسازی در بخش عمرانی قابل تقدیر است

احمد همتی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخصه‌های مثبت فراوان وزیر راه و شهرسازی در حوزه عملکرد این وزارتخانه بیان کرد: آقای آخوندی تسلط بسیار خوبی بر امور جاری در وزارت راه و شهرسازی داشته و سوابق وی در مدت خدمتشان نشان‌دهنده تجربه و علم بالای او در این حوزه است.

احمد همتی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تخلفات و فساد صورت گرفته در حوزه نظام مهندسی و صنعت ساختمان در کشور بیان کرد: تخلف صورت گرفته در هر سازمانی چه دولتی و چه غیردولتی باید از سوی مسئولان ذیربط رسیدگی و به شدت با آن برخورد شود.

وی ادامه داد: ممکن است امروز تخلفاتی در سازمان نظام مهندسی انجام شده و این بخش وظایف خود را به درستی انجام ندهد که باید مورد بررسی قرار گرفته و پیگیری شود چراکه سوء‌استفاده از این وضعیت به هیچ عنوان مطلب قابل قبول و بخششی به شمار نمی‌رود.

 نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در این خصوص افزود: قطعا همانطور که در سایر حوزه‌ها با بی‌قانونی مبارزه می‌شود در این بخش نیز باید به آن توجه شود که وزارت راه و شهرسازی در این حوزه اقدامات درستی انجام داده است.

به گفته همتی سازمان های غیردولتی باید برای رفاه مردم بیشتر تلاش کرده و به دنبال منفعت‌طلبی نباشند چراکه اگر قانون اختیاراتی به آن‌ها داده است، این به معنای سوء‌استفاده نبوده و باید به درستی از آن بهره برده شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: وزیر راه و شهرسازی تجربه بسیار خوبی در حوزه راه و شهرسازی داشته و تسلط علمی و عملی ایشان در این بخش قابل تقدیر و توجه است.

همتی در ادامه سخنان خود با اشاره به شاخصه‌های مثبت فراوان وزیر راه و شهرسازی در حوزه عملکرد این وزارتخانه بیان کرد: آقای آخوندی تسلط بسیار خوبی بر امور مربوطه داشته و سوابق وی در مدت خدمتشان نشان‌دهنده تجربه و علم بالای ایشان در این حوزه است.

در این راستا علیم یارمحمدی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پیش از این اعلام کرده بود که همکاران من در کمیسیون عمران مجلس فردی قوی‌تر از آقای آخوندی برای وزارت راه و شهرسازی سراغ ندارند، اما ایشان نیاز به حمایت از سوی مجلس دارند.

به گفته وی آخوندی اهدافی را برای وزارت راه و زیرساخت‌های راهی دنبال می‌کند که معقول است، اما متاسفانه این اهداف آنچنان که باید مورد حمایت دولت قرار نگرفته است. هدف از این نامه این است که این اقدامات مورد حمایت دولت قرار بگیرد. چراکه راه و شهرسازی بخش مهمی است که برای توسعه سایر بخش‌ها ریل‌گذاری می‌کند.

بیشتر بدانید:

ارائه گزارش تخلفات ۳۹ صفحه‌ای رجبی به آخوندی

تعلیق پروانه اشتغال به کار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

اعلام جعلی بودن مدرک تحصیلی رييس سابق كميسيون عمران مجلس از سوی دانشگاه امام‌حسین(ع)

حمایت قاطع ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و مجلس شورای اسلامی از مواضع ضد فساد آخوندی

بازتاب سخنرانی و اقدامات ضد فساد آخوندی در رسانه‌ها/ سکوت رسانه‌های ضد دولت در برابر تخلف و فساد

نگاهی به ماده ۲۳ آیین‌نامه قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

غرضی: اقدامات آخوندی در مقابله با فساد نظام‌مهندسی تازه آغاز کار است

واکنش جامعه‌شناسان به رشد غده‌های سرطانی در برخی سازمان‌ها: آخوندی در راه مبارزه با فساد تنهاست

وزارت راه و شهرسازی به عنوان ناظرعالیه تکلیف قانونی در اجرای درست قوانین نظام مهندسی دارد

مدرک لیسانس سیدمهدی هاشمی جعلی است/ مدیران دولت نهم و دهم باید پاسخگو باشند

سازمان نظام مهندسی نبايد فرصتی برای سوءاستفاده رانتخواران باشد/ اقدام آخوندی در مبارزه با فساد قدم خوب و در جهت اصلاح است

ادامه تكذيب‌های رييس اسبق كميسيون عمران مجلس/ آيا دانشگاه امام حسین و سازمان نظام مهندسی دروغ می‌گويند؟

آخوندی تنها فرد دارای صلاحیت برای مقابله با فساد در سازمان نظام‌مهندسی است/ برخی به دنبال جداکردن افراد شایسته و کاردان از دولت هستند

پاسخ وزارت راه و شهرسازی به پخش اطلاعات غلط در برنامه پایش صدا و سیما

نمایندگان مجلس فردی قوی‌تر از آخوندی برای وزارت راه و شهرسازی سراغ ندارند/ هشدار نسبت به هجمه‌های اخیر علیه آخوندی

آخوندی خواستار طرح ادعای يك نماينده در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شد/ مجرم را به دادگاه صالح برای محاکمه و مجازات معرفی كنيد

آخوندی خواستار پیگیری اظهارات کذب یک نماینده مجلس از سوی دستگاه قضا شد/ افترا بستن به مسئولان بر روان و اعتماد عمومی مردم اثر تخریبی دارد

تاکید بر برخورد صریح با موضوع مدرک جعلی سید مهدی هاشمی/ جعل مدرک مهندسی باعث سرخوردگی مهندسان شد

دیدگاه ضدفساد آخوندی به ایجاد اشتغال منجر می‌شود/ نمايندگان مجلس در حمایت از آخوندی اقدام كرده‌اند

آخوندی مسیر ایجاد مفسده و دوگانگی‌های نظام مهندسی را گرفت

مدرک کارشناسی ارشد و دکتری سیدمهدی هاشمی فاقد اعتبار قانونی است/ واکنش ها به تخلف رییس اسبق کمیسیون عمران مجلس و شورای مرکزی نظام مهندسی

نظر شما