اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری

کل اخبار:201

  • رزمایش زمستانه ۱۴۰۲-۰۹-۲۱ ۲۱:۳۹

    برگزاری رزمایش مشترک طرح زمستانه در چهارمحال و بختیاری

    صبح امروز رزمایش مشترک طرح زمستانه با حضور مسئولان و نیروهای پلیس راه، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و یگان‌های امدادی با هدف مقابله با آسیب‌های احتمالی در زمستان برگزار شد.

  • عملیات شانه سازی محور کنگاور استان کرمانشاه ۱۴۰۲-۰۹-۲۱ ۲۰:۴۱

    انجام ۶۵۰چ متر شانه‌سازی در محورهای فلارد

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فلارد به ۶ هزار و ۵۰۰ متر شانه‌سازی در محورهای برف‌گیر اشاره کرد و گفت: تعمیر تیغه‌های برف روب، تعمیر دستگاه‌های شن و نمک‌پاش و تعمیر زنجیر چرخ‌های ماشین آلات برف روبی نیز به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در زمستان انجام شده است.

  • شانه‌سازی ۱۴۰۲-۰۹-۱۲ ۰۸:۴۲

    شانه‌سازی و تعریض برخی از محورهای شهرستان بن

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بن گفت: طی سال جاری محورهای گردنه بارده و سه راهی حیدری به جمال‌لو نیز شانه‌سازی و تعریض شدند.

  • راهداری ۱۴۰۲-۰۹-۱۲ ۰۷:۵۰

    راهدارخانه فارسان آماده خدمت‌رسانی در فصل زمستان است

    راهدارخانه فارسان آماده خدمت‌رسانی در فصل زمستان استرئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فارسان گفت: این شهرستان با یک راهدارخانه، ۱۱ دستگاه سبک و سنگین و ۳۲ پرسنل آماده خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای در هنگام بارش است.

  • افتتاحیه ۱۴۰۲-۰۹-۱۱ ۱۲:۳۵

    نمازخانه‌بین‌راهی محور شهرکرد به اصفهان کلنگ‌زنی شد

    ️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: آغاز عملیات اجرایی پروژه کلنگ‌زنی محور شهرکرد به اصفهان با ۱۴۰ متر زیر بنا و اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

  • غلامی ۱۴۰۲-۰۹-۱۱ ۱۲:۳۲

    بهسازی و آسفالت ۲۳ کیلومتر از جاده‌های شهرستان بن

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع ۲۳۰ کیلومتر جاده‌های شهرستان بن ۲۳.۵ کیلومتر بهسازی و آسفالت شده که تا پایان سال ۱۰ کیلومتر دیگر انجام می‌شود.

  • اقدامات زمستانه ۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۰۸:۵۳

    اقدامات زمستانه شهرستان خانمیرزا طی سال جاری

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان خانمیرزا گفت: در مواجهه با فصل زمستان اقداماتی نظیر خرید و ذخیره ۱۳۰ تن نمک و ۵۰۰ تن شن، لکه‌گیری آسفالت اکثر محورهای شهرستان، پاک‌سازی پل‌های خطرساز و قنوها، خط‌کشی بیش از ۳۲ کیلومتر راه‌ روستایی، تعمیر چراغ‌های چشمک‌زن و بررسی روشنایی تونل‌ها، راهدارخانه و پلیس‌راه و... انجام شده است.

  • ع ۱۴۰۲-۰۹-۰۵ ۱۳:۵۹

    ویدیو| برپایی میزخدمت در حاشیه سفر رئیس جمهور به چهارمحال وبختیاری

  • بسیج ۱۴۰۲-۰۹-۰۵ ۱۱:۱۸

    نقش‌آفرینی بسیج در تامین نیازهای سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: امروز به برکت حضور بسیج در عرصه‌های خطیر و تعیین کننده کشور به ویژه مجاهدت‌های این قشر فداکار در حوزه مردم یاری، محرومیت‌زدایی و سازندگی، نشان از نقش‌آفرینی بسیج در تامین نیازهای سرنوشت‌ساز انقلاب و میهن اسلامی دارد.

  • بارندگی ۱۴۰۲-۰۸-۲۹ ۱۴:۲۳

    وضعیت محورهای چهارمحال و بختیاری بر اساس سامانه بارشی جدید

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از صبح امروز سامانه بارشی در کل استان و بیشتر در شهرستان کوهرنگ، اردل، فارسان، غرب بن، کیار، جنوب بروجن و شمال غرب شهرکرد فعال شده است.

  • شن ونمک ۱۴۰۲-۰۸-۲۹ ۱۳:۴۶

    ۸۰۰ تن شن و نمک در بازفت ذخیره شد

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بازفت گفت: ریزش و قنو برداری، ذخیره ۸۰۰ تن شن و نمک، تمیز کردن حدود ۴۰۰ پل بزرگ و کوچک، تعمیر روشنایی گردنه چری و ... از جمله اقدامات زمستانه این اداره است.

  • دوربین نظارتی ۱۴۰۲-۰۸-۲۹ ۱۲:۳۷

    ۱۰ دوربین نظارتی در ۱۰ محور چهارمحال و بختیاری نصب می‌شود

    معاون فنی ساخت و توسعه راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون موفق به دریافت مجوز نصب دوربین در سه محور کوهرنگ- فارسان، شهرکرد- اردل و شهرکرد- اصفهان (ابتدای تونل رخ) شده‌ایم و ما بقی مجوزها در مراحل بعدی دریافت می‌شود.

  • تصادف ۱۴۰۲-۰۸-۲۸ ۱۹:۳۵

    انحراف به چپ علت اصلی تصادفات چهارمحال و بختیاری

    معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین علل وقوع تصادفات انحراف به چپ با ۵۹ درصد، واژگونی ، خستگی و خواب‌آلودگی، عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه به جلو نیز از دیگر عوامل تصادفات ثبت شده است.

  • ناوگان ۱۴۰۲-۰۸-۲۵ ۱۹:۱۳

    عمر متوسط ناوگان چهار محال و بختیاری رتبه ۱۸ کشوری را دارد

    معاون دفتر حمل و نقل  کالا  سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: عمر متوسط ناوگان در استان ۱۹.۳ سال است که رتبه ۱۸ در سطح کشور کسب کرده است. 

  • معاون وزیر در چهارمحال ۱۴۰۲-۰۸-۲۵ ۱۷:۵۵

    رئیس سازمان راه‌هداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور

    سالانه بیش از ۵۵۰ میلیون تن بار در جاده های کشور جابه‌جا می‌شود

    رئیس سازمان راه‌هداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: سالانه بیش از ۵۵۰ میلیون تن بار در کشور جابه‌جا می‌کند و کالاهای اساسی را از بنادر جنوبی به دورترین نقاط کشور می‌رساند.

  • آسفالت ۱۴۰۲-۰۸-۲۴ ۰۹:۲۸

    افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۵۳ پروژه راهداری در استان چهارمحال و بختیاری

    مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۵۳ پروژه حوزه راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای در استان با مجموع ۲۳ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس‌ جمهور کشورمان به این استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

  • مالکی ۱۴۰۲-۰۸-۲۰ ۱۸:۳۲

    روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرکرد از راه آسفالت بهره‌مند می‌شوند

    رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل ابنیه فنی، بهسازی و روکش آسفالت محور اوج بغاز به دولت‌آباد به طول ۲.۵ کیلومتر در حال انجام است که با تکمیل این پروژه محور شهرستان شهرکرد نیز جزو شهرستان‌هایی قرار می‌گیرد که محور تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار آن از نعمت آسفالت بهره‌مند می‌شود.

  • افتتاح ۱۴۰۲-۰۸-۲۰ ۱۴:۲۱

    نقطه پرحادثه محور شهرکرد - اصفهان اصلاح شد

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: نقطه حادثه‌خیز پیچ نگار سنگ در محور اصفهان- شهرکرد به طول یک هزار و ۵۰۰ متر اصلاح شد.

  • مالکی ۱۴۰۲-۰۸-۱۷ ۱۴:۱۵

    همایش تجلیل از شهدای حمل ونقل چهارمحال وبختیاری برگزار می‌شود

    فرمانده پایگاه مقاومت امام جواد(ع) اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: جهت پاسداشت مقام شامخ شهدا و رانندگان ایثارگری در روز ۲۵ آذرماه یادواره‌ای با حضور خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران رانندگان ناوگان حمل و نقل برپا خواهد شد.

  • اشرفی ۱۴۰۲-۰۸-۱۶ ۰۸:۳۹

    چهارمحال و بختیاری نیازمند ۵ تابلو هوشمند جاده‌ای است

    رئیس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به نصب ۲۸ دوربین نظارت تصویری، ۳۴ دوربین ثبت تخلف، ۶۴ دستگاه تردد شمار و ۴ تابلو Vms در سطح استان جهت کنترل وضعیت جاده‌ها به صورت هوشمند اما این تعداد تابلو جوابگوی کل محورهای استان نیست لذا پیشنهاد ۵ تابلو دیگر را به مرکز داده‌ایم که هنوز موافقتی صورت نگرفته است.

  • طهماسبی ۱۴۰۲-۰۸-۱۵ ۱۱:۴۴

    افتتاح ۱۲ پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تا پایان فصل جاری

    رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های ادراه کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر ۲۳ پروژه عمرانی در استان فعال است که ۱۲ پروژه از این تعداد تا پایان فصل جاری به مرحله افتتاح می‌رسند.

  • روکش آسفالت محور وردنجان به هرچگان در حال انجام است ۱۴۰۲-۰۸-۱۵ ۱۰:۴۵

    روکش آسفالت محور وردنجان به هرچگان در حال انجام است

    معاون فنی ساخت و توسعه راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات تعریض و روکش آسفالت محور وردنجان به هرچگان در راستای وظایف ذاتی این اداره کل و پاسخ به مطالبات مردم روستای هرچگان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد اعتبار در حال انجام است.

  • محور آبگلور در شهرستان کیار آسفالت شد ۱۴۰۲-۰۸-۱۴ ۱۴:۰۹

    محور آبگلور در شهرستان کیار آسفالت شد

    رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از پروژه‌های شهرستان کیار بهسازی و روکش آسفالت محور آبگلور به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بود که محقق شد.

  • جلیل پور ۱۴۰۲-۰۸-۱۰ ۱۳:۳۵

    آسفالت ۵۰ کیلومتر راه در شهرستان اردل انجام شد

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردل گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۰ کیلومتر راه خاکی آسفالت شد که امیدواریم تا سال آینده هیچ راه خاکی در این شهرستان باقی نماند.

  • فعالیت قرارگاه زمستانه در چهارمحال وبختیاری آغاز شد ۱۴۰۲-۰۸-۱۰ ۱۲:۱۱

    فعالیت قرارگاه زمستانه در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

    محول شدن بازگشایی راه‌ها به نیروهای راهداری از سمت فرمانداران، ارسال گزارشات دقیق و به موقع از سمت هواشناسی، آمادگی نیروهای راهداری در شهرستان‌ها، ذخیره شن و نمک لازم و ... مواردی بود که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در قرارگاه زمستانه بر آن‌ها تاکید کرد.

  • زمستان امسال یخ‌بندان و آب‌گرفتگی در چهارمحال وبختیاری بیشتر خواهد بود ۱۴۰۲-۰۸-۱۰ ۱۰:۵۷

    زمستان امسال یخ‌بندان و آب‌گرفتگی در چهارمحال وبختیاری بیشتر می‌شود

    رئیس گروه پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: پاییز و زمستان شاهد بارش نزولات الهی خواهیم بود اما دمای بالا سبب کاهش برف، افزایش باران و افزایش روان‌آب‌ها خواهد بود که موجب یخ‌بندان و آب‌گرفتگی در جاده‌ها می‌شود.

  • درعلی ۱۴۰۲-۰۸-۰۹ ۰۹:۱۳

    افزایش ۳۰درصدی عوارض جابه‌جایی کالا در چهارمحال و بختیاری

    رئیس اداره حمل‌ونقل کالا اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: درآمد عوارض جابه‌جایی کالا در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

  • مرتضوی زاده ۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۲۱:۳۲

    ساخت و نگهداری ۱۲۴ کیلومتر محور روستایی در چهارمحال وبختیاری

    معاون فنی و ساخت و توسعه راه‌های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۵۸ کیلومتر راه روستایی احداث و ۶۶ کیلومتر روکش آسفالت و نگهداری در راه‌های فرعی و روستایی انجام شد.

  • پدافند غیرعامل ۱۴۰۲-۰۸-۰۸ ۲۱:۱۶

    انجام اقدامات پدافندی در چهارمحال وبختیاری

    مدیر بحران و پدافندهای غیرعامل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: اکثر ساختمان‌های اداری شهرستان‌ها مجهز به دوربین مداربستنه شدند و سیستم‌های هوشمند از جمله دوربین کنترل سرعت و نظارتی، تابلوهای هشداری، انتظامی و اخباری در مسیرهای شریانی نصب شد.

  • مالکی ۱۴۰۲-۰۸-۰۷ ۱۵:۰۶

    تشریح وضعیت اجرایی سند توسعه شهرستان کوهرنگ

    رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه‌ها در سند توسعه هر شهرستان با توجه به تامین و تخصیص اعتبار لازم پیش‌بینی و اجرا می‌شوند و پس ازتامین و تخصیص اعتبار در این شهرستان بهسازی و روکش محورهای فاقد آسفالت در دستور کار قرار می‌گیرد.